بهبود کیفیت هوای بوستون با کیوسک‌های هوشمند خورشیدی

مدیران بوستون در نظر دارند به نصب کیوسک‌هایی هوشمند برای افزایش آگاهی مردم از کیفیت هوا در سراسر شهر بپردازند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آغاز همکاری میان یکی از کمپانی‌های تولید کیوسک‌های دیجیتال و اداره محیط زیست بوستون در ایالات متحده آمریکا، توسعه کیوسک‌های هوشمند را در سراسر شهر با هدف افزایش آگاهی مردم از کیفیت آنی هوا به دنبال خواهد داشت. علاوه بر این، سازه‌های جدید اطلاعاتی ضروری را در مورد سلامت نمایش خواهد داد که این امر به سهم خود می‌تواند مردم را به تلاش برای کاهش انتشار گازهای آلاینده برای رسیدن به رفاه جسمی و روانی بیشتر تشویق کند. اطلاعات جدید به‌طور مرتب به‌روزرسانی خواهد شد و در نتیجه شهروندان در هر لحظه از شبانه‌روز از کیفیت هوای اطراف خود آگاه خواهند شد، ضمن این‌که روزانه نکات و هشدارهای جدیدی در رابطه با سلامت در صفحه‌های نمایش کیوسک‌ها در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

بهبود کیفیت هوای بوستون با کیوسک‌های هوشمند خورشیدی

ویژگی‌های کیوسک‌های هوشمند بوستون

کیوسک‌های بوستون مجهز به پنل‌هایی خورشیدی خواهد بود که نیروی لازم را برای عملکرد آن‌ها فراهم می‌آورد، ضمن این‌که به عنوان ابزارهایی برای تبلیغات محیطی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اهمیت وجود این بسترها در بوستون از زمان وقوع آتش‌سوزی‌های کانادا و پایین آمدن سطح کیفیت هوا در میان مدیران شهر افزایش پیدا کرده است، زیرا این افراد بر این باور هستند که دسترسی برابر شهروندان به اطلاعات مربوط به کیفیت هوا همچنین، ارائه اطلاعات و هشدارهای سلامت در این زمینه می‌تواند نقش مهمی در به حداقل رساندن اثرات آلودگی محیط در زندگی تمام ساکنان بوستون ایفا کند.

بدون شک، آگاهی مردم از اثرات بسیار مخرب آلودگی هوا از طریق اطلاعات ارائه شده روی صفحه‌های نمایش این کیوسک‌ها می‌تواند آن‌ها را به اتخاذ سبک زندگی سالم‌تر و حتی اعمال اقداماتی با هدف کاهش انتشار کربن سوق دهد که این امر به سهم خود می‌تواند در تسهیل توسعه اهداف پایدار شهر اثربخش باشد.

کمپانی تولیدکننده کیوسک‌های هوشمند جدید ادعا کرده است که در نظر دارد به نصب این سازه‌ها در ۵۷ شهر از ایالات متحده آمریکا بپردازد، به این امید که اثرات مثبت آن را بر افزایش آگاهی مردم از کیفیت زندگی برای سراسر کشور به ارمغان بیاورد.

بهبود کیفیت هوای بوستون با کیوسک‌های هوشمند خورشیدی

کد خبر 678091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.