جهاد دانشگاهی شعار «ما می‌توانیم» را عملی کرده است

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان در جمع مدیران، پژوهشگران و کارکنان جهاد دانشگاهی سمنان گفت: جهاد دانشگاهی شعار «ما می‌توانیم» را عملی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آستانه فرارسیدن شانزدهم مردادماه و چهل‌وسومین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با حضور در جهاد دانشگاهی واحد استان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه، با مدیران، پژوهشگران و کارکنان جهاد دانشگاهی سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی در این بازدید با بیان اینکه جامعه ایران باید پرچمدار حدیث «العلم سلطان» در بخش‌های مختلف باشد، اظهار کرد: گاهی به اهمیت جمله «ما می‌توانیم» کم‌توجهی می‌کنیم و توان و ظرفیت داخلی را نادیده می‌گیریم.

وی با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی شعار «ما می‌توانیم» را در بخش‌های مختلف علمی و پژوهشی نمایان کرده است، خاطرنشان کرد: امروز می‌توان گفت در حوزه علم و فناوری به بخش قابل توجهی از آنچه می‌خواستیم، رسیده‌ایم و شعار «می‌شود می‌توانیم» به «شد و توانستیم» تغییر پیدا کرده است.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: جهاد دانشگاهی باید از ظرفیت خود برای بهره‌گیری از نخبگان و تربیت نیروهای مستعد استفاده کند و مسئولان باید زمینه بازدید دانشجویان از طرح‌ها و دستاوردهای علمی را فراهم کنند.

مطیعی تاکید کرد: جهاد دانشگاهی یکی از آن مجموعه‌هایی است که می‌تواند اعجاز علمی قرآن را برای اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان تشریح کند و شگفتی‌های علمی قرآن را با بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشگران و محققان در اختیار جامعه قرار دهد.

کد خبر 678077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.