بعضی مواد قانون انتخابات اصلاح شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بهتر برگزار شدن انتخابات، اقدام به اصلاح بعضی مواد قانون انتخابات کردند که مهم‌ترین آن پیش ثبت‌نام انتخابات بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی شعبانی امروز _ یکشنبه پانزدهم مردادماه _در نخستین نشست خبری ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به در پیش رو بودن روز خبرنگار ضمن تبریک این روز به خبرنگاران، اظهار کرد: تحریف در همان زمان واقعه عاشورا و کربلا رخ داد در حالی که در وقایع دیگر در تاریخ پس از گذشت مدت‌ها، تحریف به وقوع پیوست.

وی افزود: خبرنگار واقعی کربلا حضرت زینب کبری (س) بود که در سه مجلس پس از واقعه کربلا به روشنی واقعه کربلا و عاشورا را بیان و پیروزی دشمنان را به شکست تبدیل کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود انتخاباتی با شکوه با حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم را شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بهتر برگزار شدن انتخابات، اقدام به اصلاح بعضی مواد قانون انتخابات کردند که مهم‌ترین آن پیش ثبت‌نام انتخابات بوده و کاندیداها باید از شانزدهم مردادماه اقدام به پیش ثبت‌نام کنند. این پیش ثبت‌نام برای ثبت‌نام نهایی الزامی است.

کد خبر 678062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.