بار دیگر به جهانیان ثابت شد «ما ملت امام حسینیم»

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توطئه‌گران دشمنان ملت ایران برای جدا کردن این مردم از اهل‌بیت (ع) باز هم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ما ملت امام حسینیم.

به گزارش ایمنا، محمد باقر قالیباف در نشست علنی صبح امروز _یکشنبه پامزدهم مردادماه_ قوه مقننه در نطق پیش از دستور خود، با بیان اینکه ملت مؤمن ایران اسلامی امسال باشکوه‌تر از گذشته و فراتر از پیش‌بینی‌ها مجالس عزای سید و سالار شهیدان را به نحو شایسته اقامه کردند، گفت: توطئه‌گران و دشمنان ملت ایران که برای جدا کردن این مردم از اهل‌بیت (ع) برنامه‌ریزی کرده بودند، باز هم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که «ما ملت امام حسینیم» و شعله عشق دیرینه ایران به اهل بیت (ع) برافروخته‌تر خواهد شد.

وی افزود: از تمام بانیان خیر، واعظان معزز، مادحین ارجمند و عموم خادمان برگزاری مراسم عزای محرم امسال در سراسر کشور تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: به طور ویژه از تمامی سربازان و پاسداران گمنام امام زمان (عج) و نیروهای جان‌برکف میدانی در فراجا و سایر نهادها که با دقت و هوشمندی توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند و آرامش و امنیت مردم را در مجالس عزاداری محرم امسال فراهم کردند، تشکر می‌کنم و قدردان زحمات و ایثار آن‌ها هستیم.

قالیباف خاطرنشان کرد: سالروز شهادت فرمانده متعهد و متخصص امیر سرلشکر خلبان عباس بابایی را گرامی می‌دارم و به تمام شهدای پرافتخار نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درود می‌فرستم.

کد خبر 678022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.