دستگیری هتاکان به همسر آمربه‌معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری عوامل هتک حرمت به همسر آمربه‌معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاهپور کرمی پور با اشاره به هتک‌حرمت اخیر به همسر آمربه‌معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه، اظهار کرد: طی روزهای گذشته همسر و دختر شهید مدافع حرم حسین علیخانی به علت انجام وظیفه شرعی و قانونی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در ایام محرم حسینی از سوی چند نفر مورد هتک‌حرمت قرار گرفتند.

وی افزود: در این رابطه همسر شهید مدافع حرم شهید حسین علیخانی به همراه دخترش به دو زن حرمت‌شکن تذکر محترمانه می‌دهند، اما از سوی آنها و یک مرد که به همراه آن‌ها بوده مورد هتک‌حرمت قرار می‌گیرند.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه خاطرنشان کرد: این موضوع جریحه‌دار شدن احساسات امت شهیدپرور کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان را به دنبال داشته و خواهان برخورد شدید و بدون مماشات دستگاه قضائی با عوامل این حرمت‌شکنی شده‌اند.

وی تاکید کرد: در این راستا، به محض اطلاع دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از این ماجرا، دستورات لازم به ضابطین دستگاه قضائی و نیروهای امنیتی داده شد تا سریعاً وارد عمل شده تا عوامل هتاکی به خانواده شهید را شناسایی و دستگیر کنند.

کرمی‌پور خاطرنشان کرد: با انجام رصد اطلاعاتی انجام شده؛ عوامل هتاکی که سه نفر بودند در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: به اطلاع امت شهیدپرور کرمانشاه می‌رساند که هتاکان به همسر شهید دستگیر شده و اکنون در بازداشت به سر می‌برند و پرونده آن‌ها در سریع‌ترین زمان و خارج از نوبت در دستگاه قضائی رسیدگی خواهد شد.

کد خبر 677982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.