جوان‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی نجف‌آباد در دستور کار است

شهردار نجف‌آباد از خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۶۳ دستگاه ون به منظور جوان‌سازی حمل‌ونقل عمومی خبر داد و گفت: تعدادی از این دستگاه‌ها تحویل گرفته شده و نصب ۸۰ ایستگاه اتوبوس نیز در دستور کار است.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه احداث باند کندروی شهید سعیدفر در منطقه دو و پنج در حال اجرا است، اظهار کرد: ساماندهی فاز نخست خیابان طالقانی، ادامه احداث فاز دوم فرهنگسرا عالم، اجرای نمای ورودی غرب و احداث تقاطع‌های غیرهمسطح در شمال بلوار زیتون و در بخش جنوب بلوار شورا در دست اجرا است.

وی از پاکسازی زمین‌های بایر و ساختمان‌های نیمه‌ساز، پاکسازی و لایروبی جوی‌های سطح شهر و پاکسازی و رفت و روب داخل مجموعه توانبخشی شهید صدوقی امیرآباد توسط واحد خدمات شهری در منطقه پنج شهر خبر داد و افزود: بیس‌ریزی خیابان ما بین عطار و رسالت در منطقه پنج اجرا شده است.

شهردار نجف‌آباد از خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۶۳ دستگاه ون به منظور جوان‌سازی حمل‌و نقل عمومی خبر داد و خاطرنشان کرد: تعدادی از این دستگاه‌ها تحویل گرفته شده و نصب ۸۰ ایستگاه اتوبوس در دستور کار است.

امامی با تاکید بر اینکه در زمینه فرهنگی فعالیت‌های زیرساختی و رخدادی خوبی خواهیم داشت، گفت: اجرای فعالیت‌های فرهنگی با موضوع خانواده و آسیب‌های اجتماعی در حوزه رسانه، گردشگری و فرهنگ شهروندی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در حوزه‌های مذهبی، فرهنگ و هنر، تفریح و نشاط اجتماعی، ورزش و سلامت، کتاب و کتاب‌خوانی و نهج‌البلاغه به صورت خاص فعالیت‌هایی در دستور کار است.

کد خبر 677977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.