کلاهبرداری با ترفند فروش اسب در سایت دیوار

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: فردی که با ترفند فروش اسب در سایت دیوار چهار میلیارد ریال از یکی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود توسط کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ نعمت خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی به بهانه فروش اسب در سایت دیوار مبلغ چهار میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد شاکی پس از روبه‌رو شدن با آگهی فروش اسب در سایت دیوار و تماس با آگهی دهنده بدون اینکه اسب را رؤیت کند، مبلغ چهار میلیارد ریال به حساب فروشنده واریز می‌کند و پس از آن آگهی دهنده تلفن خود را از دسترس خارج کرده و پاسخگوی تماس‌های شاکی نبوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار ادامه داد: در این راستا با اقدامات فنی و تخصصی انجام شده یک متهم شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاه خود در شهر اصفهان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در انجام معاملات از اصالت و کیفیت کالای خریداری شده اطمینان حاصل کنند و تا زمانی که کالای مورد نظر خود را دریافت نکرده‌اند از پرداخت وجه حتی به میزان اندک خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه‌ای، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 677931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.