کشف سوخت و ماینرهای قاچاق از یک سوله کارگاهی

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع و ۲۴ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال در بازرسی مأموران این فرماندهی از یک سوله کارگاهی خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد در پی وصول خبری مبنی بر نگهداری سوخت قاچاق و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های ماینر در یک سوله کارگاهی در حاشیه شهرستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم و اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره برق از محل مورد نظر بازرسی کردند و در نتیجه این عملیات ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به همراه ۲۴ دستگاه ماینر که به صورت غیرمجاز در حال فعالیت بودند را کشف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد ارزش مجموع سوخت‌ها و ماینرهای قاچاق را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه هشت میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 677915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.