پروژه‌های شهرداری مبارکه گامی موثر در کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر است

رئیس پلیس راهور شهرستان مبارکه گفت: تکمیل پروژه‌های شهرداری مبارکه به ویژه پروژه‌های بلوار سردار شهید حمزه بابایی و قطعه پنجم رینگ شرقی، گام موثری در راستای کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر و سهولت در تردد شهروندان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ مصطفی انصاری امروز _ شنبه چهاردهم مردادماه _ در بازدید از قطعه پنجم رینگ ترافیکی شرق به همراه شهردار مبارکه با قدردانی از فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری مبارکه، اظهار کرد: پلیس راهور مبارکه همچون گذشته تعامل و همکاری سازنده‌ای را با مجموعه مدیریت شهری در راستای افزایش سطح رضایت‌مندی شهروندان برقرار خواهد کرد.

وی افزود: تعامل مجموعه پلیس راهور با مدیریت شهری نقش بسزایی در کاهش معضلات ترافیکی شهر و خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان داشته است، این همکاری‌ها با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.

محمدمهدی احمدی، شهردار مبارکه نیز در این بازدید با بیان اینکه هدف همه نهادها و ارگان‌ها خدمت‌رسانی صادقانه به شهروندان است، خاطرنشان کرد: شهرداری طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی متعددی را در راستای سهولت در تردد و کاهش بار ترافیکی شهر در دستور کار خود قرار داده که مستلزم حضور و همکاری مجموعه راهور است.

وی اضافه کرد: بدون تردید با تعامل و همکاری مجموعه پلیس راهور شهرستان مبارکه، این مهم محقق خواهد شد.

شهردار مبارکه با بیان اینکه مدیریت شهری مبارکه آماده هرگونه همکاری با پلیس راهور در راستای رفع معضلات ترافیکی است، تصریح کرد: مجموعه شهرداری با حمایت اعضای شورای اسلامی، در سال جاری، برنامه‌ها و پروژه‌های زیادی را در دستور کار خود قرار داده است که تعدادی از این برنامه‌ها عملیاتی شده و بعضی از آن‌ها نیز در دست اقدام است.

کد خبر 677912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.