توقیف محموله ۱۰ میلیاردی قاچاق در سمیرم 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف محموله داروهای مکمل و انرژی‌زای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی حین گشت‌زنی و کنترل یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان سمیرم به دو دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و جهت بررسی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودروها پرداختند و موفق به کشف ۳۴۴ قوطی پودر مکمل بدنسازی و ۳۱ هزار و ۵۶۰ عدد انواع قرص و کپسول انرژی‌زا که همگی بدون مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه سهفرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق محصولات بهداشتی و دارویی که به صورت مستقیم سلامت شهروندان را تحت تأثیر قرار می‌دهد از اولویت‌های این فرماندهی است و پلیس قاطعانه و در چارچوب قانون با سودجویانی که با به خطر انداختن سلامت جامعه به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند، برخورد می‌کند.

کد خبر 677909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.