محرومان هفته اول فصل جدید لیگ برتر فوتبال چه‌کسانی هستند؟

باتوجه به اخراج آرش قادری، روزبه چشمی، حسین زامهران و مهرداد عبدی در هفته سی‌ام فصل گذشته لیگ برتر، این چهار بازیکن هفته اول فصل بیست‌وسوم را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته نخست فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور (جام خلیج‌فارس) از روز _چهارشنبه هجدهم مردادماه ۱۴۰۲_ و پس از تعویق یک‌هفته‌ای رسماً آغاز می‌شود و ۱۶ تیم برای کسب عنوان قهرمانی، کسب سهمیه و بقا بایکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

در هفته اول فصل جدید لیگ برتر چهار بازیکن غایب خواهند بود و نمی‌توانند تیم‌های خود را به‌دلیل محرومیت همراهی کنند. به‌همین دلیل آرش قادری خرید جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، روزبه چشمی هافبک‌دفاعی تیم فوتبال استقلال تهران به‌همراه حسین زامهران و مهرداد عبدی دو بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران غایبان هفته نخست خواهند بود.

آرش قادری و روزبه چشمی در بازی هفته پایانی فصل بیست‌ودوم لیگ برتر میان دو تیم استقلال و تراکتور به‌علت خطا و درگیری کارت‌قرمز داور را مقابل خود دیدند. آرش قادری در عرض یک‌دقیقه دو کارت‌زرد دریافت کرد و به‌واسطه وی، روزبه چشمی همان موقع با کارت‌قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد.

همچنین مهرداد عبدی هافبک‌دفاعی نساجی مازندران در مصاف با پرسپولیس به‌طرز عجیبی با دو خطای بی‌موقع و با دریافت دو کارت‌زرد در دقایق "۱ و ۱۴" از زمین بازی اخراج شد. ضمن اینکه حسین زامهران نیز در همین بازی و به‌همین شکل، طی دقایق ۸۰ و ۸۱ داور را ناچار کرد تا دو کارت‌زرد متوالی را به وی نشان داده و دومین اخراجی نساجی در هفته پایانی ثبت شود.

بدین ترتیب چهار بازیکن که در دو بازی و به شکل غیرعادی کارت‌قرمز دریافت کرده و اخراج شدند، باید برای بازی در فصل بیست‌وسوم دو هفته منتظر بمانند تا درصورت صلاحدید کادرفنی، فرصت بازی پیدا کنند.

کد خبر 677901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.