مصوبات نخستین جلسه کارگروه ناظر بر دستورالعمل قراردادهای ورزشی

مصوبات نخستین جلسه کارگروه ناظر بر دستورالعمل قراردادهای ورزشی اعلام شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، نخستین جلسه کارگروه با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون و رئیس کارگروه و سایر اعضا تشکیل و موارد ذیل مصوب و مقرر شد که از طریق وبگاه سازمان لیگ این مصوبات به باشگاه‌ها ابلاغ شود.

۱- حسب تقاضای برخی باشگاه‌ها و به منظور تقویت تیم‌های ملی امید و جوانان به هر کدام از گروه سنی سهمیه زیر ۲۳ سال یک نفر و زیر ۲۱ سال یک نفر به سهمیه ابلاغی برای تمام باشگاه‌ها با رعایت سقف بودجه اضافه شود.

۲- با توجه به استعلام از دپارتمان بین‌المللی فدراسیون فوتبال و پاسخ این دپارتمان مقرر شد بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ‌های پایین‌تر از لیگ برتر کشور مبدا که قصد حضور در مسابقات «لیگ برتر و لیگ یک» کشور را دارند، مشمول بند ۲۳ دستورالعمل ناظر به انعقاد قراردادها نمی‌شوند.

۳- با توجه به بررسی‌های انجام شده و استعلام از دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای بر اساس استانداردهای مالی مبلغ رضایت‌نامه بازیکنان به تناسب مدت زمان قرارداد بازیکنان و باشگاه مقصد به مدت زمان سالانه قرارداد تقسیم و «مستهلک» شود و سالانه از سقف بودجه آن باشگاه به تناسب مدت زمان قرارداد کسر خواهد شد.

کد خبر 677893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.