اشد مجازات در انتظار هتاکان به بیت شهید مدافع حرم

در پی هتک حرمت به خانواده معظم شهید مدافع حرم «حسین علیخانی»، بیانیه شدید الحنی از سوی حضرت آیت‌الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همسر شهید عالی‌قدر مدافع حرم حسین علیخانی پس از انجام تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر ابتدا در همان محل مورد ضرب و شتم زن بی‌حجاب قرار گرفته است، سپس زن بی‌حجاب با همراهی اقوام به منزل شهید حسین علیخانی هجوم می‌برند و با ورود به منزل شهید علیخانی، همسر و دو دختر او را مورد بی‌حرمتی و ضرب و شتم قرار می‌دهند، گوشی‌های تلفن همراه همسر و دختران شهید را می‌شکنند و به وسایل منزل آسیب وارد می‌کنند.

پس از این واقعه نیروهای انتظامی و امنیتی به سرعت وارد عمل می‌شوند و با حکم دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کرمانشاه، ضاربان شناسایی و دستگیر می‌شوند، در همین زمینه آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای اهانت به همسر و دختران شهید حسین علیخانی را به‌شدت محکوم کرد و از دستگاه قضائی خواهان اعمال اشد مجازات برای هتاکان به بیت شریف شهید علیخانی شد. متن بیانیه امام جمعه کرمانشاه به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

تعرض و ورود به عنف به حریم بیت شهید مدافع حرمی که جانش را در قربانگاه دفاع از حریم آل‌الله (ع) ارزانی بقای اسلام و انقلاب کرده و اقدام سبوعانه، هتک‌آمیز و حرمت ناشناسانه فردی ساختارشکن علیه همسر مکرم ایشان که به دلیل عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر، مورد ضرب و شتم واقع شده، موجی از تالم و تأثر را به دنبال داشته است.

ضمن ابراز انزجار قلبی از این واقعه‌ی شنیع، نکاتی را لازم به تذکر جدی می‌داند.

۱_ دستگاه قضائی با درک صحیح از فرض پیش آمده قاطعاً این ضایعه را بررسی کرده و ضمن اعمال مراتب قانونی، هتاکان را به سزای عمل خود رساند. همچنین ضرورت دارد این برخورد محکم قانونی به نحو شایسته به اطلاع افکار عمومی و دل‌های جریحه‌دار برسد.

۲_ نیروی انتظامی با هوشیاری هرچه تمام‌تر کیان عفت عمومی را بیش از پیش پاسداری کند و با التفات و ملاحظه حفظ حرمت ماه عزای سیدالشهدا (ع) با پشتوانه قانون و نیز خواست قلبی مردم شریف و مؤمن استان، با حرمت‌شکنان، هنجارگریزان، مروجان برهنگی و مبلغان فرهنگ منحط غرب برخورد قاطع داشته باشد.»

کد خبر 677880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.