هزینه شهرداری برای مرکز پژوهش‌های شورا برخلاف قانون است

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: شهرداری حق نداشته است هیچ‌گونه هزینه‌ای را برای مرکز پژوهش‌های شورای شهر داشته باشد، اما تا به امروز چندین میلیارد تومان هزینه این مرکز شده که برخلاف قانون است.

حمیدرضا صفریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با وجود گذشت دو سال از عمر شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و هزینه‌های زیاد، مرکز پژوهش‌های شورای شهر هیچ‌گونه خروجی مثبتی نداشته است.

وی افزود: شهرداری حق نداشته است هیچ‌گونه هزینه‌ای برای مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی صرف کند، اما تا به امروز چندین میلیارد تومان هزینه این مرکز شده که برخلاف قانون است.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه این ساختمان به شرط تخریب تملک شده و شهرداری حق نداشته است که هیچ‌گونه هزینه‌ای برای بازسازی این ملک انجام دهد، خاطرنشان کرد: افرادی که در این زمینه تخلف کرده‌اند، باید پاسخگو باشند.

صفریان تصریح کرد: ساختمان شورای اسلامی شهر این ظرفیت را دارد که همچون ادوار گذشته مرکز پژوهش‌ها کار خودش را انجام دهد؛ بنابراین شهرداری نباید هیچ‌گونه هزینه‌ای در این مرکز انجام دهد، چراکه برخلاف قانون است.

وی گفت: با توجه به اینکه بسیاری از سازمان‌ها و بخش‌های شهرداری در ساختمان‌هایی که وضعیت مناسبی ندارد کار می‌کنند، نباید این ساختمان را در اختیار مرکزی که جز هزینه کردن، جلسات بدون خروجی و دعوت از افرادی که هیچ کار مثبتی برای این شهر انجام نمی‌دهند، سودی ندارد، قرار داد.

کد خبر 677875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.