رسانه بلندگوی انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: گاهی برخی نخبگان درگیر مسائل حاشیه‌ای می‌شوند، در حالی که باید انرژی و وقت خود را معطوف خدمت به مردم و مسئله‌شناسی کنند و رسانه‌ها می‌توانند نقش مهمی در این زمینه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماشاالله ایزدی امروز _شنبه چهاردهم مردادماه_ در جلسه شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: با وجود ماهیت استکبارستیزی اسلام، دشمنان نقشه‌های شومی طراحی کردند.

وی با بیان اینکه باور داریم که رسانه بلندگوی انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها است، افزود: گاهی برخی نخبگان درگیر مسائل حاشیه‌ای می‌شوند، در حالی که باید انرژی و وقت خود را معطوف خدمت به مردم و مسئله‌شناسی کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جامعه امروز یکی از اولویت‌ها است، رسانه در این زمینه نقش مؤثری دارد تا دستاوردهای گران‌سنگ را در سطح استان شناسایی کند و اقدامات انجام شده را به مردم نشان دهند، این امر یکی از ضرورت‌ها در انسجام اجتماعی است.

ایزدی ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم رسالت رسانه ایجاب می‌کند در راستای وحدت و تعامل اقشار مختلف مردم نقش مؤثری داشته باشد.

وی تصریح کرد: مدیریت فضای مجازی بسیار مهم است، برخی افراد بی‌تقوایی می‌کنند و در فضای مجازی ذهن نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها را مشوش می‌کنند، باید دید آسیب چیست و متناسب با آن تولید برنامه‌های محتوامحور انجام شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی تاکید کرد: شهرکرد مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری دارای هویت است، بر این اساس لازم است اولین‌های استان و شهرکرد در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و دیگر موارد شناسایی شوند، زیرا در راستای تقویت بعد هویت‌یابی و هویت شهری بسیار مؤثر است.

کد خبر 677853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.