اسکان تابستانه بیش از ۱۰۰۰ خانوار در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از هزار خانواده فرهنگی را در ستاد شماره یک پذیرا بوده‌ایم و با چالش خاصی تا این لحظه جهت اسکان مسافران روبه‌رو نبوده‌ایم.

مهدی منتجب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره اسکان تعطیلات تابستانه فرهنگیان در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان، اظهار کرد: موضوع اسکان یکی از رسالت‌هایی آموزش و پرورش برای جامعه فرهنگیان است که با فعالیت‌های ویژه‌ای از تیرماه در استان اصفهان آغاز شد.

وی با اشاره به پیش‌بینی دو ستاد در شهر اصفهان به منظور میزبانی از فرهنگیان در ایام تعطیلات تابستانه امسال، افزود: ستاد شماره یک روبه‌روی ترمینال کاوه مستقر شده است، بر اساس پیش‌بینی‌ها طی مواجه با موج بیشتر مسافران، ستاد شماره دو مستقر در ناحیه سه اصفهان را فعال کنیم و این موضوع را در دستور کار قرار دادیم.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه تمام مدارس شهر اصفهان برای اسکان مسافران تابستانه مجهز به سیستم سرمایشی هستند، گفت: در ابتدای اسکان فرهنگیان فرایند اسکان ۳۰ مدرسه در ناحیه چهار اصفهان در دستور کار بوده است.

وی افزود: برای ادامه اسکان فرهنگیان در ایام تابستان ۳۰ مدرسه دیگر هم در ناحیه سه شهر اصفهان در نظر گرفته‌ایم و موازی با این مدارس در نواحی دیگر هم مدارسی را پیش‌بینی کردیم تا در صورت مواجه با موج مسافران تمهیدات لازم را لحاظ کرده باشیم.

منتجب خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از هزار خانواده فرهنگیان را در ستاد شماره یک پذیرا بوده‌ایم و با چالش خاصی تا این لحظه جهت اسکان مسافران روبه‌رو نبوده‌ایم.

کد خبر 677839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.