خودروی MG ZS 2023  چه ویژگی‌هایی دارد؟

خودروی MG ZS 2023 از یک موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۸۴ کیلووات قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در حالی که شرکت MG بعضی از خط تولید مدل‌های خود را کاهش داده است، اما همچنان به ارائه یک نسخه از مقرون‌به‌صرفه‌ترین SUV خود ادامه می‌دهد. این شرکت قیمت خودروی MG ZS مدل ۲۰۲۳ را در اوایل سال جاری ۱۰۰۰ دلار افزایش داده است، اما متعاقباً با وجود تغییرات قیمت دیگر مدل‌ها از اول جولای ۲۰۲۳، قیمت ۲۳ هزار و ۹۹۰ دلاری خود را حفظ کرده است.

برند MG تغییر خاصی در مشخصات شاسی بلند MG ZS2023 خود ایجاد نکرده است، این خودرو دارای تنها یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی است. خودروی یادشده از مجموعه ایمنی ZST که شامل ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک از عقب می‌شود، بهره نمی‌برد. ZST یک مدل به‌روزشده بر اساس ZS SUV است که شامل طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های ایمنی فعال می‌شود. ZST دارای موتورهای ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی یا ۱.۳ لیتری توربوشارژ بنزینی است.

قیمت پایه خودروی MG ZS2023 تقریباً ۳۰۰۰ دلار بالاتر از مدل ZS Excite است. تعداد ۱۳ هزار و ۵۷۹ از مدل MG ZS از ماه ژوئن عرضه شده است که شامل ZST و ZS EV نیز می‏‌شود. سری MG ZS از رقیب‌هایی مانند Kia Seltos، GWM Haval Jolion و Mazda CX-30 پیشی گرفته است که از هر کدام به ترتیب ۵۵۱۷، ۵۵۲۳ و ۶۰۹۸ عدد وارد بازار شده است.

خودروی MG ZS2023 از یک موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۸۴ کیلووات قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. این خودرو به گیربکس اتوماتیک مبدل گشتاور چهار سرعته و دیفرانسیل جلو متصل است. محصول یادشده به مخزن سوخت ۴۸ لیتری مجهز شده است. طول خودروی MG ZS2023 معادل ۴۳۱۴ میلی‌متر است و فاصله بین دو محور آن نیز ۲۵۸۵ میلی‌متر است. این محصول در سه رنگ نقره‌ای، قرمز و آبی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 677800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.