شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۱۴ مردادماه ۱۴۰۲

کیفیت هوا در کلانشهر تهران، امروز (شنبه) در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۸۹ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۵۲، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۵۲ و قائم با شاخص ۱۵۱ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۲۸، پاسداران با شاخص ۱۰۶، پاکدشت با شاخص ۱۰۵، پردیس با شاخص ۱۲۶، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۲۵، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۲۸، شریف منطقه دو با شاخص ۱۰۴، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۱۶ و قرچک با شاخص ۱۲۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۱، بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۶۲، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۵۸، امام خمینی با شاخص ۵۸، پارک رازی با شاخص ۷۵، پونک با شاخص ۵۲، پیشوا با شاخص ۹۸، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۷۹، چشمه با شاخص ۸۵، دانشگاه تهران با شاخص ۸۰، دماوند با شاخص ۵۷، رباط‌کریم با شاخص ۶۴، ژئوفیزیک با شاخص ۸۶ و ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۷۵ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری منطقه دو با شاخص ۷۶، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۶۸، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۸۵، شهریار با شاخص ۷۷، علم و صنعت با شاخص ۷۷، قدس با شاخص ۸۶، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۶۷، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۶۴، ملارد با شاخص ۷۳، منطقه ۱۵ با شاخص ۹۳، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۸۵ و ورامین با شاخص ۸۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد. ایستگاه دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۴۸ در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 677787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.