پاوربانک‌های جدید boAt وارد بازار شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که پاوربانک‌های جدید boAt EnergyShroom با ظرفیت ۱۰ و ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت boAt دو پاور بانک جدید به نام boAt EnergyShroom PB300 و PB400 را عرضه کرده است. پاوربانک boAt EnergyShroom PB300 یک محصول بسیار سبک و شیک است، ضخامت آن ۱۶ میلی‌متر و وزن آن ۲۵۵ گرم است، در حالی که PB400 به دلیل ظرفیت بالاتر، حجیم‌تر است، به‌طوری که ضخامت آن ۲۸ میلی‌متر و وزن آن ۴۴۹ گرم است. هر دو پاوربانک دارای روکش آلومینیومی است که در برابر خط و خش و دمای بالا مقاوم است. دکمه پاور هوشمند و نشانگرهای LED نیز برای این دو محصول در نظر گرفته شده است.

پاوربانک‌های boAt EnergyShroom PB300 و PB400 دارای ظرفیت باتری ۱۰ و ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی است و از یک سیستم حفاظتی داخلی ۱۲ لایه در برابر بسیاری از مشکلات برای اطمینان از ایمنی دستگاه‌ها بهره می‌برد. دو پورت خروجی USB-A، یک پورت ورودی micro-USB و یک پورت دوطرفه Type-C برای این محصولات در نظر گرفته شده است. پورت USB-C قادر به ارائه شارژ با سرعت ۲۲.۵ وات است. پاوربانک‌های EnergyShroom از شارژ دوطرفه نیز پشتیبانی می‌کنند.

قیمت پاوربانک boAt EnergyShroom PB300 معادل ۱۲.۲۰ دلار ارزیابی شده است، در حالی که پاوربانک PB400 با قیمت ۱۸.۳۱ دلار عرضه می‎‌شود. این محصولات در دو رنگ آبی و مشکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. افراد می‌توانند آن‌ها را از وبگاه شرکت تولیدکننده و Flipkart تهیه کنند.

کد خبر 677778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.