لزوم توجه و نگاه به آینده در برگزاری نمایشگاه‌های مدیریت شهری

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه در برگزاری نمایشگاه‌هایی همچون نمایشگاه جامع مدیریت شهری باید نگاه به آینده بیشتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: این نمایشگاه امسال در مجموع می‌تواند نسبت به سال گذشته نمره بالایی را به خود اختصاص دهد.

علی قاسم‌زاده در حاشیه نمایشگاه جامع مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان در مجموع می‌تواند نسبت به سال گذشته نمره بالایی را به خود اختصاص دهد، اظهار کرد: امسال علاوه بر تنوع غرفه‌ها و محصولاتی که ارائه می‌شد به تعداد بازدید کنندگانی که از شهرهای دیگر آمده بودند نیز افزوده شده بود.

وی افزود: این نمایشگاه امسال حتی از کشورهای خارجی بازدیدکننده بسیاری داشت و این حضور فعال شرکت‌های صنعتی و دانش‌بنیان و بازدیدکنندگان متنوع موجب می‌شود تا نمایشگاه تبدیل به یک محل تعامل و تبادل علمی، فنی و اقتصادی شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: بسیاری از غرفه‌ها از شرکت در این نمایشگاه بسیار راضی بودند و قراردادهای خوبی بین صاحبان صنایع و مشتریان برقرار شده است.

وی ادامه داد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند محل تلاقی ایده‌ها، افکار و خریداران و فروشندگان باشد تا بتواند به چرخه بهتر اقتصاد و خدمات در شهرداری‌ها کمک کند.

قاسم‌زاده با تاکید بر اینکه در برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باید نگاه به آینده بیشتر مورد توجه قرار گیرد، خاطر نشان کرد: بیشتر محصولاتی که در این نمایشگاه مشاهده کردیم، راه حل‌هایی برای مسائل امروز شهری ارائه می‌کرد.

شهردار اصفهان اضافه کرد: در این نمایشگاه اتوبوس‌هایی که معرفی و ارائه شده بود، برقی نبودند، این در حالی است که آینده کلان شهرها برای حرکت به سمت شهر پاک نیازمند حمل‌ونقل پاک است و در حمل‌ونقل پاک اتوبوس برقی به شدت می‌تواند تأثیرگذار باشد.

کد خبر 677731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.