اعلام آمادگی شهرداری کرمان برای عرضه مستقیم صیفی‌جات در سطح شهر

شهردار کرمان گفت: کشاورزان و خریداران صیفی‌جات می‌توانند با هماهنگی شهرداری کرمان اقدام به عرضه محصولات خود در محل‌های تعیین شده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید شعرباف امروز _ جمعه سیزدهم مردادماه _ در جمع خبرنگاران از اختصاص چندین محل برای عرضه صیفی‌جات شامل گوجه‌فرنگی، لیموترش و پیاز خبر داد و اظهار کرد: فضاهایی در ورودی شهر، میدان بیرم‌آباد، میدان هفت‌باغ، میدان مشتاق و دو میدان اصلی داخل شهر برای عرضه مستقیم صیفی‌جات تعیین شده است.

وی با بیان اینکه محل‌های موردنظر به نحوی مشخص شده است که مشکل ترافیکی ایجاد نکند و برای شهروندان نیز در دسترس باشد، افزود: لازم است کشاورزان پیش از ورود به شهر کرمان با شماره ۰۹۱۳۲۴۲۴۰۳۱ تماس بگیرند.

شهردار کرمان خاطرنشان کرد: از آنجا که محل‌های تعیین شده از سوی شهرداری اعلام می‌شود، مشکلاتی از جمله سد معبر نخواهیم داشت و کشاورزان و عرضه‌کنندگان بدون دغدغه می‌توانند در کرمان حضور پیدا کنند.

شعرباف با اشاره به اینکه شهرداری کرمان قصد قیمت‌گذاری ندارد، تصریح کرد: فضا را به صورت رقابتی مشخص کرده‌ایم، اما اگر قیمت از حد مشخصی تجاوز کند و گران‌فروشی رخ دهد یا مشکلاتی برای اصناف ایجاد شود، ورود خواهیم کرد.

وی از حضور مستقیم ناظران مشاغل در محل‌های عرضه صیفی‌جات خبر داد و گفت: در صورتی که محصولات قابل عرضه از جنوب کرمان تهیه شود، ۳۰ درصد پایین‌تر از قیمت فعلی در شهر کرمان خواهد بود.

کد خبر 677719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.