نشت  آمونیاک در شرکت پگاه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: نشت آمونیاک در شرکت پگاه در محور جاده ارومیه به سمت مهاباد_ کیلومتر ۱۸ ، ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک مورد مسمومیت با نشت آمونیاک در شرکت پگاه در محور جاده ارومیه به سمت مهاباد _ کیلومتر ۱۸ امروز جمعه سیزدهم مردادماه ساعت ۱۲:۰۰ به اورژانس اعلام شد.

وی افزود: ۱۰ نفر در این حادثه مصدوم شدند که دو عدد کد سبک و یک اتوبوس آمبولانس به همراه تیم فرماندهی به محل اعزام و بلافاصله به بیمارستان طالقانی آماده‌باش و هشدار و به تیم بهداشت نیز اطلاع داده شد.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: پس از مهار نشتی گاز و خارج‌سازی مصدومان، شستشوی بیماران آلوده قبل از ورود به آمبولانس و اتوبوس آمبولانس انجام شد.

وی ادامه داد: تخمین تعداد مصدومان و آموزش همکاران اعزامی برای جلوگیری از مسمومیت انجام و تمام مصدومان به اتوبوس آمبولانس تحویل دادند.

یکتاپرست گفت: دو عدد کد اعزامی تا یک ساعت پس از حادثه برای رسیدگی به مصدومان احتمالی در محل مستقر و سپس اتمام عملیات انجام شد، تیم فرماندهی نیز تا پایان عملیات در صحنه حضور داشتند.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور تصریح کرد: تیم فرماندهی برای هماهنگی بیشتر و ایجاد نشدن مشکلات احتمالی در بیمارستان حضور یافتند و از نزدیک در روند پذیرش و انتقال نظارت لازم را انجام دادند.

کد خبر 677714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.