مدعیان حقوق بشر اصل انسانیت را نادیده نگیرند

امام جمعه موقت گلپایگان گفت: بالاترین مطالبه ما از سازمان جهانی حقوق بشر این است که کرامت انسان را نادیده نگیرد زیرا انسان به گونه‌ای خلق شده که نباید از اصل انسانیت غافل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام احمد عبدالمنافی امروز_ جمعه سیزدهم مردادماه_ در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه چهاردهم مردادماه روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی است، اظهار کرد: بالاترین مطالبه ما از سازمان جهانی حقوق بشر این است که کرامت انسان را نادیده نگیرد زیرا انسان به گونه‌ای خلق شده که نباید از اصل انسانیت غافل شود.

وی با بیان اینکه تنظیم حقوق منحط بشری استکبار جهانی و مدعیان آزادی و حقوق بشر مایه گرفتاری بشریت و انزجارآور است، افزود: اقلیت مذهبی داریم اما اقلیت جنسی که آنها در حقوق بشر تعریف کردند وجود ندارد.

امام‌جمعه موقت گلپایگان گفت: قرآن از هرزگی مردان و زنان قوم لوط به بدی نام برده، اما استکبار جهانی و مدعیان آزادی هرزگی مردان و زنان را جز حقوق اقلیت‌های جنسی خواندند.

وی افزود: حقوق اسلامی می‌گوید انسان موجودی است که موقت در دنیا زندگی می‌کند و جاودان برای دنیای زیبای آخرت است.

عبدالمنافی تاکید کرد: قرآن به مانند روح در دل مسلمانان قرار دارد و پیروی از این کتاب آسمانی موجب ارتقای جایگاه انسانی و تزکیه روح و نفس انسان می‌شود.

وی با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران ابلاغ‌کننده رسالت و نشر پیام قرآن، پیام شهیدان مدافع حرم باشند و همانند حضرت زینب (س) پیام عاشورا را افشا کنند.

عبدالمنافی با بیان اینکه پنجم مردادماه سالروز نخستین اقامه نماز جمعه کشور به امامت آیت‌الله طالقانی است، افزود: از تمام دستگاه‌ها و افرادی که امر خطیر نماز جمعه را همراهی می‌کنند قدردانی می‌کنم.


کد خبر 677706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.