مسلمانان در برابر هتک حرمت به قرآن کریم وظیفه دارند

امام جمعه موقت تهران گفت: مسلمانان در برابر جنایت و هتک حرمت به قرآن کریم وظیفه و تکلیف داریم، امسال مشاهده کردیم مسلمانان در کنار لبیک یا حسین، لبیک یا قرآن سر دادند و تمام عزاداران زیر پرچم قرآن با یک حرکت هماهنگ هم‌صدا شدند و انزجار را به هتاکان عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امروز_ جمعه_ سیزدهم مردادماه_ در نماز جمعه تهران اظهار کرد: از زمان‌های دور دشمنی و عناد با قرآن کریم وجود داشته و در دنیای غرب در چند صد سال اخیر در صدر تمام فعالیت‌ها و اقدامات محور دین‌زدایی و معنویت‌زدایی قرآن بوده است.

وی با اشاره به کتاب آیات شیطانی نوشته سلمان رشدی، افزود: در آن دوران و زمان امام خمینی (ره) نویسنده این کتاب پلید را مهدورالدم، اعلام کردند، به خواست خداوند آن مرد جان سالم از این میدان به در نمی‌برد.

امام جمعه موقت تهران گفت: اکنون هم در آمریکا قرآن را به آتش می‌کشند، هم در کشورهای هلند، بلژیک، آلمان، انگلیس و سوئد به تازگی این جنایت تکرار شده است.

وی ادامه داد: برخی افراد مزدور و نادان می‌خواهند، دولت‌های غربی را از این جنایت جدا سازند و عنوان کنند به حکومت‌ها ارتباطی ندارد، این افراد یزیدها و ابن‌زیادهای دوران و زمان هستند.

صدیقی تصریح کرد: امروز و در حال حاضر در صدر جریان مقابله با پیامبر و قرآن انگلیس و آمریکا قرار دارند و خداوند متعال از قرآن مجید به عنوان یکی از حرم‌های خود در کنار کعبه محافظت می‌کند و به کسانی که با قرآن ستیز کردند زمان می‌دهد، برای اینکه پیمانه ظلم‌شان تمام شود و آن‌ها را به سزای اعمالشان خواهند رساند.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان در برابر جنایت و هتک حرمت به قرآن کریم وظیفه و تکلیف داریم، امسال مشاهده کردیم مسلمانان در کنار لبیک یا حسین، لبیک یا قرآن سر دادند و تمام عزاداران زیر پرچم قرآن با یک حرکت هماهنگ هم‌صدا شدند و انزجار را به هتاکان عنوان کردند.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند، هتک حرمت به قرآن کریم یک توطئه است و اقدام فردی نیست.

وی افزود: دشمنان برای حضور نیافتن در مراسم عزاداری و هئیت‌ها و تن نکردن لباس سیاه بیانیه و فراخوان دادند و برخلاف اقدامات، به کوری چشم دشمنان عزاداری‌ها نسبت به سال‌های گذشته پرشورتر بود

کد خبر 677704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.