ایده‌های خلاقانه هنرمندان در زیباسازی شهرداری اصفهان استفاده می‌شود

معاون فنی و اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه فراخوان فعالیت‌های ویژه این سازمان در بستر فضای مجازی به‌صورت عمومی در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد، گفت: از ایده‌های خلاقانه هنرمندان در طرح‌های زیباسازی شهرداری اصفهان استفاده می‌شود.

علیرضا سهرابی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دستاوردهای سازمان زیباسازی در چند حوزه که در سطح شهر نیز شاهد آن هستیم، در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به ارائه مبلمان شهری، بازیکده‌ها، نورپردازی‌ها و گرافیک شهری در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری افزود: یکی از سیاست‌های سازمان زیباسازی این است که هنگام برپایی نمایشگاه دستاوردهای جدید سال‌های آینده که در شهر اتفاق خواهد افتاد را به نمایش بگذاریم.

معاون فنی و اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازیکده خلاق و مبلمان‌ها که سال گذشته به نمایش گذاشته شد، امسال در بودجه مناطق مدنظر قرار گرفت و شهروندان استفاده خواهند کرد، ادامه داد: در سال جاری مبلمان سالمند، تماشا و خواجو را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی بازیکده‌های موضوعی که یکی از آن‌ها مکانیزم‌ها هستند، در حال بررسی است، گفت: بازیکده نور و لیزر یکی از بازی‌هایی است که در سال‌های آینده در پارک‌های شهر اصفهان استفاده خواهد شد.

سهرابی با بیان اینکه فراخوان فعالیت‌های ویژه این سازمان در بستر فضای مجازی به‌صورت عمومی در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد، گفت: از ایده‌های خلاقانه هنرمندان در طرح‌های زیباسازی شهرداری اصفهان استفاده می‌شود.

کد خبر 677683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.