زیر ساخت‌های خدمت‌رسانی به زائران اربعین در کرمانشاه تکمیل شد

استاندار کرمانشاه گفت: زیر ساخت‌های خدمات‌رسانی به زائران اربعین در کرمانشاه تکمیل است و برنامه‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف رفاهی، بهداشتی، فرهنگی و پذیرایی برای خدمات رسانی به زائران در مرز خسروی اندیشیده شده است و شهرداری منطقه ۲۲ تهران مکمل این خدمات در مرز خسروی -منذریه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به اینکه از تاریخ ۲۵ مرداد ماه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی عملاً آغاز می‌شود، در همین راستا و جهت هماهنگی و برنامه‌ریزی خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی نشستی امروز پنجشنبه دوازدهم مردادماه به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور معاونان استاندار، شهردار منطقه ۲۲ تهران و جمعی از مدیران استان در سالن جلسات پایانه مرزی خسروی برگزار و هماهنگی‌های لازم برای پذیرایی شایسته از زوار انجام شد.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: زیر ساخت‌های خدمات‌رسانی به زائران اربعین در کرمانشاه تکمیل است و برنامه‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف رفاهی، بهداشتی، فرهنگی و پذیرایی برای خدمات رسانی به زائران در مرز خسروی اندیشیده شده است و شهرداری منطقه ۲۲ تهران مکمل این خدمات در مرز خسروی -منذریه است.

در ادامه رضا شرفی شهردار منطقه ۲۲ تهران که طبق سنوات گذشته به عنوان دستگاه معین و همکار در مرز خسروی و قصرشیرین در کنار ستاد اربعین استان کرمانشاه و قصرشیرین به زوار اربعین خدمت‌رسانی می‌کند بیان داشت: آماده خدمات رسانی به زائران در مرز خسروی هستیم و آمادگی کامل داریم.

شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت: امسال این شهرداری به عنوان معین شهرداری قصرشیرین در کمک رسانی و خدمات رسانی به زائران در مرز مستقر می‌شود.

به گزارش ایمنا، در سنوات قبل شهرداری کرمانشاه با اعزام نیروهای خدماتی و ماشین آلات و تجهیزات کامل در ایام اربعین به زوار اربعین حسینی در مرز خسروی با شهرداری ۲۲ تهران و شهرداری قصرشیرین همکاری کرده و امسال نیز تدابیر لازم برای خدمت رسانی به زوار اندیشیده شده است.

کد خبر 677619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.