اتصالات قالب بندی عمران مارکت، اقتصادی و با کیفیت

شرکت عمران مارکت سال‌هاست در زمینه ارائه و توزیع اتصالات قالب بندی با کیفیت، پیشتاز است.

انواع اتصال قالب بندی جزو تجهیزات پرکاربرد در قالب بندی هستند و در انواع مختلفی ساخته و عرضه می‌شوند. اگر با اتصالات قالب بندی و کاربردهای آن در ساختمان‌سازی آشنایی ندارید، از شما دعوت می‌کنیم این مطلب را مطالعه فرمایید.

اتصالات قالب بندی عمران مارکت

از اتصالات قالب بندی عمران مارکت در ساخت و اجرای قالب بندی استفاده می‌شود. این اتصالات عضو مهمی در یک سازه برای اتصال انواع قالب، جک و داربست محسوب می‌شوند. در حقیقت کاربرد اصلی اتصالات و متعلقات قالب بندی در اتصال پنل‌های قالب فلزی به یکدیگر و بتن ریزی در مراحل مختلف پروژه است. کیفیت این اتصالات اهمیت زیادی در کیفیت و مقاومت کلی سازه دارد، به طوریکه اگر از اتصالات قالب بندی نامرغوب استفاده شود، ایمنی سازه زیر سوال می‌رود.

به همین دلیل هم شرکت عمران مارکت در تلاش است تا با ارائه محصولات باکیفیت همواره رضایت خاطر مشتریان را فراهم سازد. شما می‌توانید انواع اتصالات قالب بندی از جمله پین و گوه قالب بندی، تسمه قالب بندی، بولت و میان بولت قالب بندی، گیره قالب بندی، مهره خروسکی قالب بندی، واشر کاست و واشر تخت را به راحتی و با یک تماس از عمران مارکت تهیه کنید. این شرکت بزرگ و حرفه‌ای تمامی این محصولات را با کیفیت درجه یک و قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع اتصالات قالب بندی، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. در ادامه با انواع متعلقات و اتصالات قالب بندی بیشتر آشنا می‌شویم:

اتصالات قالب بندی عمران مارکت، اقتصادی و با کیفیت

پین و گوه قالب بندی و کلمپس

پین و گوه قالب بندی را مهم‌ترین نوع اتصالات قالب بندی می‌دانند. این اتصالات از جنس فولاد و در اندازه‌های 4 یا 5 میلی متری تولید شده و در اتصال پنل‌های قالب بتن کاربرد دارند. پین و گوه قالب بندی عمران مارکت مونتاژ بسیار آسان و طول عمر بالایی داشته و در دو نوع سبک و سنگین قابل عرضه هستند. جلوگیری از نشت بتن و ایجاد استحکام و مقاومت کافی در اتصال پانل‌های بتنی از جمله مزایای این اتصالات فولادی هستند.

کلمپس یا بست قورباغه ای نیز برای اتصال محکم‌تر قالب‌ها به یکدیگر استفاده می‌شود. در واقع کلمپس عمران مارکت به دلیل استحکام بالاتر و اورلب دقیق لبه‌های قالب، عملکرد بهتری نسبت به پین و گوه دارد. به همین دلیل هم از کلمپس یا بست قورباغه ای شرکت عمران مارکت بیشتر در اتصال پانل‌های قالب‌های خاص استفاده می‌شود.

تسمه قالب بندی

تسمه قالب را با نام تسمه تنگ یا تسمه بولت نیز می‌شناسند؛ چراکه در برخی مواقع از تسمه قالب به جای بولت استفاده می‌کنند.

اتصال و ثابت کردن دیوارهای برشی، فیکس کردن فنس‌ها و استفاده در فونداسیون سقف‌های چند سطحی از جمله کاربردهای تسمه قالب بندی عمران مارکت است. از سوی دیگر به کمک تسمه تنگ، فشارهای جانبی قالب در هنگام بتن ریزی را مهار و فاصله‌ دیوارها را به دقت تنظیم می‌کنند. همچنین جلوگیری از خم شدن قالب‌ها نیز جزو وظایف تسمه قالب بندی است.

بولت و میان بولت قالب بندی

یکی دیگر از اتصالات قالب بندی پرفروش در عمران مارکت، بولت و میان بولت قالب بندی است. بولت در حقیقت نوعی بست و نوعی پیج از جنس میلگرد است. به همین دلیل هم این نوع اتصال قالب بندی در مهار فشار وارد شده به قالب‌ها کاربرد دارد. بولت های قالب بندی معمولا از میلگرد 16 و میلگرد 22 ساخته می‌شوند و بنابر نیاز و خواست مشتری آن را برش می‌دهند.

میان بولت‌ها نیز یکی دیگر از اتصالات کاربردی در قالب بندی محسوب می‌شوند. در حقیقت میان بولت ، بولت‌ها را هنگام بتن ریزی پوشش می‌دهند و به همین دلیل هم از آن‌ها در آب بندی مقاطع، دیواره و سازه‌های بتنی استفاده می‌شود.

اتصالات قالب بندی عمران مارکت، اقتصادی و با کیفیت

گیره قالب بندی

گیره قالب بندی در اتصال پشت بند به قالب های فلزی کاربرد دارد. به طور کلی در کنار هم قرار گرفتن قالب‌ها در کنار یکدیگر در یک سازه را مدیون وجود گیره های قالب بندی هستیم.

گیره قالب بندی عمران مارکت در دو نوع گیره متوسط (اتصال لوله به قالب) و گیره بلند (اتصال قوطی، ناودانی یا لوله به قالب)، در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

مهره خروسکی قالب بندی

مهره خروسکی قالب بندی، مسئولیت مهار بولت و مهار وزن وارده به قالب در هنگام بتن ریزی را برعهده دارد.

به علاوه در شرایطی که برای پشت بند قالب بندی از سولجر استفاده شود، این مهره از بولت رد شده و باعث ثابت شدن قالب می‌شود. برای مشاوره، سفارش و خرید مهره خروسکی قالب بندی شرکت عمران مارکت، می‌توانید با شماره ۳۳۵۵۸۸۸۸-۰۲۵تماس گرفته و از قیمت روز این محصول باخبر شوید.

واشر کاست و واشر تخت

آخرین اتصال قالب بندی که به شما معرفی می‌کنیم، واشر کاست و واشر تخت است.

واشر ها به طور کلی برای جلوگیری از لقی پیچ و مهره ها استفاده می‌شوند و واشر کاس نیز در اتصال قالب های بتنی کاربرد دارد. شکل خاص و تورفتگی روی واشر کاست یا واشر تخت، مقاومت و تحمل بار آن را بالا برده و این قطعه را برای مهار و کنترل بار و فشار وارده از دیواره های قالب مناسب می سازد.

چرا عمران مارکت؟

شرکت عمران مارکت با سال‌ها تجربه در حیطه توزیع انواع قالب های بتنی، جک سقفی، داربست و اتصالات قالب بتنی و انواع دیگر تجهیزات قالب بتنی فعالیت دارد. این شرکت در حال حاضر یکی از بزرگترین تأمین کنندگان ملزومات و تجهیزات ساخت و ساز است. شما می‌توانید کلیه ملزومات و احتیاجات خود در زمینه انواع اتصالات قالب بتنی به طور تمام و کمال از عمران مارکت تهیه کرده و از هدررفت انرژی و زمان گشت و گذار در بازار جلوگیری کنید. تمام نیازهای شما در شرکت عمران مارکت موجود است! پس بدون اتلاف وقت با مشاوران این شرکت تماس گرفته و اقلام و محصولات مورد نیاز پروژه خود را با کیفیت بالا و هزینه مناسب سفارش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت عمران مارکت به ادرس https://omranmarket.com/ مراجعه کنید.

کد خبر 677598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.