تشویق به استفاده از حمل‌ونقل عمومی با تامین تاکسی در خطوط مسافرپذیر شهر کرمان

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: در ساعات پیک مسافر در خطوطی که‌ تاکسی کم است یا وجود ندارد، خودرو اضافه می‌شود تا شهروندان به استفاده از تاکسی برای تردد درون‌شهری ترغیب شوند.

به گزارش ایمنا و پایگاه اطلاع‌رسانی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، محمدباقر سلطانی در نشستی با حضور نمایندگان رانندگان تاکسی در سالن سادات، بر تأمین تاکسی در ساعات پیک مسافر در خطوطی که مسافران معطل خودرو هستند، بحث و تبادل نظر کرد.

وی افزود: ضرورت دارد در ساعات پیک مسافر در خطوطی که تاکسی کم است یا وجود ندارد، تاکسی اضافه شود تا شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی برای تردد درون‌شهری ترغیب شوند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان نصب برچسب نرخ‌نامه مصوب روی شیشه تمام تاکسی‌ها را الزامی دانست و ادامه داد: رانندگان حتماً از لباس متحدالشکل استفاده کنند.

سلطانی از ساماندهی ایستگاه تاکسی خیابان فتحعلی‌شاهی خبر داد و تصریح کرد: این اقدام در ادامه روند بهبودبخشی و ایجاد نظم و انضباط در سرویس‌دهی تاکسی‌ها و ساماندهی ایستگاه‌های سطح شهر انجام شده است.

به گزارش ایمنا، در این جلسه پیرامون مشکلات تاکسی‌داران و انجام پیگیری برای ایجاد بسترهای لازم رفاهی برای رانندگان با همکاری و همراهی مدیران شهری نیز گفت‌وگو شد.

کد خبر 677585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.