توزیع ۱۸ هزار کیسه آرد مازاد در نانوایی‌های مازندران

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از توزیع ۱۸ هزار کیسه آرد مازاد بر مصرف نانوایی‌های استان همزمان با تعطیلات اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن عنایتی ظهر امروز _ پنج‌شنبه دوازدهم مردادماه _ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۱۸ هزار کیسه آرد مازاد بر سهمیه نانوایی‌های استان توزیع شده است، تصریح کرد: نانوایی‌های کشیک سراسر استان در حال خدمات‌رسانی به مسافران هستند.

وی با بیان اینکه هیچ کسری در زمینه تأمین کالاهای اساسی و موردنیاز در این مدت در مازندران وجود ندارد: افزود: در صورت هرگونه کمبود احتمالی مدیران جهاد کشاورزی و فرمانداران با ارجاع کمبودها به سازمان جهاد کشاورزی استان در سریع‌ترین زمان ممکن کمبودها در سطح شهرستان‌ها رفع خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی و مورد نیاز مهمانان و مسافران که از سراسر کشور وارد استان می‌شوند و مردم مازندران در روزهای تعطیل، این هفته تأمین و در حال توزیع است‌.

عنایتی با اشاره به اینکه مسافران و هم استانی‌ها در تهیه کالاهای اساسی شامل گوشت مرغ، روغن، شکر، نان و بقیه اقلام موردنیاز و اساسی در استان نگران نباشند، از توزیع ۴۰۰ تن شکر در استان در روزهای اخیر خبر داد و گفت: روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن مرغ گرم وارد بازار استان و با قیمت ۷۸ هزار تومان توزیع می‌شود.

وی تاکید کرد: در شرایط فعلی و طی ماه‌های آینده با افزایش ۲۰ درصدی جوجه‌ریزی در استان، مشکلی در تأمین مرغ وجود نخواهیم داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: روزانه ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار مرغ به کشتارگاه‌ها ارسال که ۸۰۰ تا ۹۰۰ تن گوشت مرغ تولید و بخشی از آن در استان توزیع می‌شود.

کد خبر 677574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.