اربعین امسال با تمهیدات و ابتکارات ویژه سپری می‌شود

استاندار خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده برای فراهم کردن زیرساخت‌های پیاده‌روی اربعین گفت: روزهای گرمی در پیش است؛ بنابراین نیاز داریم با ابتکارات و تمهیدات ویژه این دوران را سپری کنیم، از این رو لازم است در موضوع بهداشت و سلامت و جلوگیری از گرمازدگی مراقبت ویژه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر حسینی محراب امروز _ پنجشنبه دوازدهم مردادماه _ در آئین گردهمایی موکب‌داران مرز شلمچه، اظهار کرد: مسیری که پروردگار برای عدالت گذاشته هرگز بدون امام نبوده و امروز نیز همین‌گونه است، امام عصر (عج) به ما نگاه می‌کند که بر مبنای اصول دین عملکردمان چگونه است.

وی افزود: هدف نهایی شما موکب‌داران و زائران اربعین این است که زیر پرچم امام زمان (عج) جمع شوید. تلاش، وقت، هزینه و انرژی که در این راه هزینه می‌شود همه در راستای همین هدف است.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: با وجود اختناقی که بنی‌امیه ایجاد کرده بود حضرت زینب (س) با روشنگری که داشت این اختناق را شکست و از بانیان آگاهی مردم و شکل‌گیری اربعین شد، به تبع ایشان ما نیز باید اختناق امپراطوری رسانه‌ای دشمنان را بشکنیم و شکوه اربعین را در سطح جهان به نمایش بگذاریم.

حسینی ادامه داد: برای اینکه اربعین خوبی داشته باشیم تلاش شد تا جایی که می‌توانیم امکانات لازم فراهم شود، امیدواریم اربعین که رزمایش پیوستن به امام عصر (عج) است را با کمک همدیگر و با همدلی جلو ببریم.

وی تصریح کرد: روزهای گرمی در پیش است و تا ۱۷ سال مراسم اربعین در فصل گرم سال است؛ بنابراین نیاز داریم با ابتکارات و تمهیدات ویژه این دوران را سپری کنیم، از این رو لازم است در موضوع بهداشت و سلامت و جلوگیری از گرمازدگی مراقبت ویژه داشته باشیم.

استاندار خوزستان گزارشی از اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته در موضوعات مختلف از جمله حمل‌ونقل، ساخت و ترمیم جاده‌های منتهی به پایانه‌های مرزی، اسکان، آب شرب، برق و روشنایی، اینترنت، تأمین وسایل سرمایشی، استقرار آمبولانس، کانکس، وسایل امدادی و تأمین دارو ارائه داد.

کد خبر 677552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.