بازیکنان نوجوان ما فعل خواستن را صرف کردند / جزایرفارو آنالیز بیشتری از ما دارد

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران گفت: جزایر فارو تیم خوب و قدرتمندی است که در رتبه ششم اروپا قرار گرفته، بازی این تیم تفاوت زیادی با سبک بازی سوئد ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران روز گذشته در نخستین دیدار خود در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان با قضاوت کوبل داوری مجارستانی مقابل سوئد نایب قهرمان اروپا به میدان رفت که این بازی در پایان با نتیجه مساوی ۲۶ بر ۲۶ به پایان رسید اما عملکرد خوب شاگردان رحیمی زاده تحسین رسانه‌های خارجی و ایرانی را در پی داشت.

مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با این تساوی اظهار کرد: بازی سختی بود، می دانستیم باید مقابل نایب قهرمان اروپا بازی کنیم. سوئد در دوره گذشته مقام سوم جهان را به دست‌آورده بود، با تمام پتانسیلی که داشت مقابل ما قرار گرفت، سه بازی از ما آنالیز کرده بود و پیش از این با تیم‌های عربستان و بحرین بازی دوستانه داشت زیرا این دو تیم به ما نزدیک هستند.

وی ادامه داد: سوئد برای پیروزی مقابل ما به میدان آمد، اما در همان نیمه اول بازی را به تساوی کشاندیم و تنها در دقایق پایانی چنداختلاف گل ایجاد شد. بین دو نیمه در رختکن نکاتی را به بازیکنانم گفتیم. از دقیقه ۱۰ تا ۲۰ نیمه دوم به دلیل اینکه دفاع وسط ما از ناحیه سر مصدوم شد، هوشیاری لازم را بعد از آن در زمین نداشت و از بازی اخراج شد، دچار مشکلاتی شدیم، اما در ۱۰ دقیقه پایانی بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند و بازی را به تساوی کشاندند.

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در خصوص بازی بعدی تیم کشورمان با تیم جزایر فارو، تصریح کرد: جزایر فارو تیم خوب و قدرتمندی است که در رتبه ششم اروپا قرار گرفته، بازی این تیم تفاوت زیادی با سبک بازی سوئد ندارد. اینکه می‌گوییم رتبه ششم یعنی اختلاف این تیم با تیم‌های بالایی خود تنها دو یا سه گل است.

رحیمی‌زاده افزود: باتوجه به بازی که روز گذشته مقابل سوئد انجام دادیم، جزایر فارو آنالیز کامل‌تری از تیم ما خواهد داشت. قبل از این دیدار نمی‌دانستند تیم ما به چه شکلی بازی می‌کند که با بازی روز گذشته سورپرایز شدند. امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد، البته به دعای خیر همه مردم ایران نیاز داریم.

کد خبر 677547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.