رقابت بیش از ۲۵۰۰ کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: دو هزار و ۵۵۵ نفر داوطلب آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز در استان کردستان هستند که ۳۹۵ آن‌ها جذب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هاشم ناظمی جلال امروز _ پنج‌شنبه دوازدهم مردادماه _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش امروز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در سه حوزه آزمون استان کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوطلبان سراسر استان در سه شهرستان قروه، مریوان و سقز در این آزمون به رقابت می‌پردازند که ۸۹۶ نفر در حوزه قروه، ۹۰۳ نفر در مریوان و ۷۵۶ داوطلب در حوزه امتحانی سقز در آزمون استخدامی شرکت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان سهمیه استخدامی استان را ۳۹۵ نفر دانست و خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون به صورت سه برابر ظرفیت جهت انجام معاینات پزشکی و ارزیابی تکمیلی دعوت می‌شوند.

ناظمی‌جلال با اشاره به تغییرات صورت گرفته در فرآیند جذب در آموزش و پرورش؛ کیفی شدن استخدام معلمان و دبیران را از ثمرات برشمرد و تصریح کرد: این فرآیند سعی دارد با استفاده از ظرفیت‌های موجود، بهترین داوطلبان را از لحاظ علمی، تخصصی و اعتقادی راهی کلاس‌های درس کند.

وی تصریح کرد: هم اکنون ارزیابی تکمیلی داوطلبان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی آموزش و پرورش نیز که در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، در آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز ۱۴۰۲، ۲۲ هزار و ۱۸۴ نفر در سراسر کشور جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد خبر 677533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.