خودروی نیسان Z Nismo چه مشخصاتی دارد؟

خودروی نیسان Z Nismo دارای یک موتور سه لیتری با توربو دوگانه V6 است که ۳۱۳ کیلووات قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور را ارائه می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت نیسان به صورت رسمی خودروی اسپورت Z Nismo خود را در ایالات متحده آمریکا معرفی کرد، این محصول قرار است در فصل پاییز در ایالات متحده به فروش برسد. همچنین، ممکن است تا اواخر سال ۲۰۲۳ یا اوایل سال ۲۰۲۴ در استرالیا نیز در دسترس قرار گیرد. قیمت نهایی خودروی نیسان Z Nismo هنوز مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که قیمت آن بیشتر از مدل معمولی باشد که در حال حاضر قیمت آن ۷۳ هزار و ۳۰۰ دلار ارزیابی شده است.

خودروی نیسان Z Nismo دارای یک موتور سه لیتری با توربو دوگانه V6 است که ۳۱۳ کیلووات قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور را ارائه می‌دهد که ۱۵ کیلووات و ۴۵ نیوتن متر بیشتر از Z معمولی است. خودروی جدید نیسان منحصراً با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک عرضه می‌‎شود که برای عملکرد سریع‌تر و پویاتر تعویض دنده، بهبود یافته است. از دیگر ویژگی‌های برجسته این محصول می‌توان به خنک‌کننده روغن تقویت‌شده برای مسیرهای طولانی و حالت رانندگی +Sport اشاره کرد.

خودروی Z Nismo دارای سیستم تعلیق اصلاح شده با میله‌های تثبیت کننده منحصر به فرد، فنر محکم‌تر و دمپرهای بزرگ است. شاسی آن نیز به گونه‌ای طراحی شده است که استحکام آن ۲.۵ درصد نسبت به مدل معمولی بیشتر است. خودروی یادشده با چرخ‌ها ۱۹ اینچی مشکی براق عرضه می‎‌شود که ۰.۵ اینچ پهن‌تر از چرخ‌های مدل معمولی است.

خودروی نیسان Z Nismo از روتورهای ترمز بزرگ ۱۵.۲ اینچی جلو و ۱۳.۸ اینچی عقب و همچنین ترکیب لنت ترمز با تمرکز بر عملکرد مؤثرتر و قدرت توقف بالاتر بهره می‌برد. این محصول در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، خاکستری و سفید وارد بازار می‌‎شود.

کد خبر 677490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.