تیراندازی در سنای آمریکا / ساختمان سنا تخلیه شد

ساختمان سنای آمریکا در پی تیراندازی تخلیه شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از فارس،

گزارش‌هایی از حضور یک فرد مسلح در ساختمان‌های سنای آمریکا و تیراندازی در این منطقه باعث حضور گسترده پلیس شد، اما در نهایت پلیس کنگره اعلام کرد که هیچ تیراندازی در این ساختمان به وقوع نپیوسته است.

پلیس کنگره آمریکا روز چهارشنبه علی‌رغم اعلام اینکه گزارش تأییدشده‌ای از تیراندازی در ساختمان سنا وجود ندارد از حاضران در ساختمان خواست در محلی که هستند پناه بگیرند.

در این بیانیه آمده است: «مأموران ما پس از دریافت یک تماس نگران‌کننده اضطراری در حال جستجو در داخل و اطراف ساختمان‌های سنا هستند.»

این بیانیه می‌افزاید: «همزمان با جاری بودن تحقیقات ما لطفاْ از این منطقه دوری کنید. اگر داخل ساختمان‌های سنا هستید باید در همانجا هستید پناه بگیرید، زیرا گزارشی حاکی از حضور یک فرد مسلح فعال است. باید خاطرنشان کرد که هیچ گزارش تأییدشده‌ای از شلیک گلوله در دست نیست.»

سنای آمریکا در تعطیلات تابستانی است و اکثر قانونگذاران در حال حاضر در دفاترشان حضور ندارند، اما بخشی از کارکنان سنا در اکثر دفاتر آن حضور دارند.

پلیس کنگره علاوه بر این از حاضران در ساختمان خواست تجهیزات الکترونیکی‌شان را خاموش کنند و فضا را ساکت نگاه دارند. تصاویر منتشرشده حضور سنگین پلیس در بیرون ساختمان‌های سنا را نشان می‌دهد.

با وجود این ساعاتی بعدتر پلیس کنگره اعلام کرد که تماس اضطراری درباره حضور فرد مسلح و وقوع تیراندازی در ساختمان‌های سنا احتمالاً یک «هشدار جعلی» بوده است.

کد خبر 677468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.