اجرای طرح زیارت نیابتی به یاد شهدا در مسیر کرمانشاه به سمت مرز خسروی

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه به نام دروازه کربلا نام گذاری شده است، گفت: کرمانشاه با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در ایام اربعین به حسینیه‌ای بزرگ تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف احمدی امروز_ یازدهم مردادماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه مدیران سازمان تبلیغات اسلامی که در قصرشیرین و در نقطه مرزی خسروی برگزار شد کمیته آموزشی و فرهنگی اربعین استان کرمانشاه آغاز به کار کرد.

وی افزود: امسال نیز همانند سال گذشته مسئول کمیته آموزشی و فرهنگی اربعین ستاد اربعین استان کرمانشاه به سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه واگذار و در این راستا جلسات متعددی برگزار شد.

رئیس کمیته آموزشی و فرهنگی اربعین استان کرمانشاه تصریح کرد: در جلسه‌ای نیز که امروز با حضور استاندار کرمانشاه و فرمانداران استان برگزار شد کارگروه‌های تبلیغ، فضای مجازی، مراسمات، فضاسازی و بیت‌الحسین (ع) فعالیت خود را آغاز کردند.

وی بیان کرد: استان کرمانشاه و مرز بین‌المللی خسروی از دیرباز مسیر کربلا و عتبات عالیات بوده و راهپیمایی باشکوه اربعین نیز فرصت خدمت‌گذاری مردم استان به زوار حضرت سیدالشهدا (ع) است.

احمدی با بیان اینکه کرمانشاه به نام دروازه کربلا نام گذاری شده است، خاطرنشان کرد: کرمانشاه با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در ایام اربعین به حسینیه‌ای بزرگ تبدیل خواهد شد.

وی گفت: در ایام اربعین طرح زیارت نیابتی به یاد شهدا و بیت‌الحسین (ع) برای اسکان زوار حضرت اباعبدالله (ع) در مسیر کرمانشاه به سمت مرز خسروی انجام می‌گیرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: همچنین طرح امداد زائر ۳۱۳۸ برای خوشمدگویی و خدمت‌رسانی به زوار اربعین با کمک شرکت مخابرات کرمانشاه برگزار می‌شود و خادمان امام حسین (ع) راهنمای زائران خواهند بود.

وی عنوان کرد: همچنین مساجد در مسیر اربعین امام حسین (ع) احیا می‌شوند تا شاهد خدمت‌گذاری هرچه بهتر به زوار امام حسین (ع) در استان کرمانشاه باشیم.

کد خبر 677452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.