جانشین دمبله در بارسلونا مشخص شد

ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید احتمالاً جانشین عثمان دمبله در بارسلونا می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، باشگاه بارسلونا به دنبال جذب ژائو فلیکس، ستاره پرتغالی باشگاه اتلتیکو مادرید است و امیدوار است مقدمات انتقال این بازیکن فراهم شود.

عثمان دمبله، مهاجم فرانسوی باشگاه بارسلونا در این پنجره از ترکیب آبی‌واناری‌ها جدا می‌شود و کاتالان‌ها به دنبال خرید ژائو فلیکس برای جانشینی این بازیکن خواهند بود.

دمبله وارد آخرین سال قرارداد خود با کاتالان‌ها شده و گفته می‌شود که قرار نیست با باشگاه اسپانیایی تمدید کند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که وی به پایتخت‌نشینان فرانسه می‌پیوندد. باشگاه پاری سن ژرمن علاقه فراوانی به جذب دمبله دارد و بین این بازیکن و باشگاه فرانسوی توافقی صورت گرفته است.

این بازیکن ۲۶ ساله قرار است با قراردادی ۵ ساله به اردوی پاریسی‌ها برود. بند فسخ دمبله در بارسلونا ۵۰ میلیون یورو است که پاریسی‌ها می‌خواهد بند فسخ دمبله را که در توافقی مخفیانه ثبت شده بپردازند و وینگر بارسلونا را جذب کنند.

انتظار می‌رود که دمبله به حضور شش ساله خود در جمع آبی‌واناری‌ها پایان دهد و به زادگاه خود در فرانسه بازگردد.

در ابتدای این پنجره، ژائو فلیکس با اظهارنظر جالبی فاش کرد که خواهان حضور در بارسلونا است و از کودکی آرزو بازی برای این تیم را داشته است. وی تلاش کرد در اوایل این پنجره خود را به اردوی کاتالان‌ها نزدیک کند اما با مخالفت ژاوی و مدیران باشگاه اسپانیایی روبرو شد. ژاوی معتقد بود که بارسلونا به اندازه کافی مهره هجومی دارد و نیازی به خرید بازیکن جدیدی برای خط حمله نیست.

با توجه به نزدیکی دمبله به خروج از بارسلونا، شایعاتی مبنی بر جانشینی دمبله وجود دارد که با توجه به شرایط فعلی، اصلی‌ترین گزینه برای آبی‌واناری‌ها ژائو فلیکس است.

کد خبر 677437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.