آخرین وضعیت آتش‌سوزی شرکت پترو پالایش شهرک صنعتی دورود

استاندار لرستان در خصوص آتش‌سوزی شرکت پترو پالایش دورود گفت: ۲۱ خودروی آتش نشانی با تمام تجهیزات و امکانات در این محل برای مهار آتش مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد زیویار در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شرکت پترو پالایش دورود یک مجموعه است که کار تولید مواد سوختی با پایه‌های بنزینی و گازوئیلی را به عهده دارد، اظهار کرد: این شرکت دارای ۳۲ مخزن سوختی است که متأسفانه صبح امروز ۴ مخزن این شرکت دچار حریق شده‌اند و تمام نیروها در حال آماده‌باش هستند تا سایر مخازن را جهت جلوگیری از سرایت آتش خنک نگه دارند.

وی با بیان اینکه برای مهار آتش از تجهیزات شهرستان‌های مجاور مانند ازنا، الیگودرز، بروجرد و خرم آباد و حتی استان مرکزی و شازند کمک گرفته شده است، افزود: تاکید بر این است که آتش‌سوزی کنترل شود و در این راستا به ساکنان روستای دارایاب که در مجاورت این شرکت قرار دارد هشدارهای لازم جهت تخلیه داده شده است.

استاندار لرستان تصریح کرد: ۲۱ خودروی آتش نشانی با تمام تجهیزات و امکانات به محل آتش سوزی اعزام شده و در این محل برای جلوگیری از سرایت آتش به سایر مخازن حضور دارند.

به گزارش ایمنا این آتش سوزی خوشبختانه تاکنون تلفات جانی نداشته است تنها یک نفر دچار ۳۰ درصد سوختگی و یک نفر نیز دچار تنگی نفس شده که در حال رسیدگی هستند.

کد خبر 677426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.