جریان بازی‌های دوستانه پرسپولیس مقابل نساجی و فجرسپاسی چیست؟

پرسپولیس قرار بود پس از بازی هفته اول لیگ برتر مقابل آلومینیوم در جدال تدارکاتی به‌مصاف فجرسپاسی برود اما حالا با نساجی هم دیدار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی که هفته اول فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر و شروع رقابت‌ها با نظر مستقیم سازمان‌لیگ برای یک‌هفته به تعویق افتاد، تیم فوتبال پرسپولیس تهران دو بازی تدارکاتی را در دستور کار قرار داده است تا به‌جای زمان مقرری که قبل‌تر برای شروع فصل جدید اعلام شده بود بازی تدارکاتی انجام دهد.

ظهر امروز باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به‌علت به تأخیر افتادن آغاز رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج‌فارس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و نساجی مازندران، فردا _پنج‌شنبه دوازدهم مردادماه_ در یک بازی تدارکاتی به دیدار یکدیگر خواهند رفت تا آمادگی‌شان را برای جدال برابر تیم فوتبال آلومینیوم اراک حفظ کنند.

لازم به‌ذکر است بر اساس هماهنگی‌های رخ داده قرار بر این است دو تیم فوتبال پرسپولیس تهران و فجر سپاسی شیراز روز _جمعه سیزدهم مردادماه_ از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید کاظمی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. اما اصل ماجرا این است که دیدار شاگردان یحیی گل‌محمدی برابر نساجی یک توفیق‌اجباری خواهد بود.

اگر بازی هفته اول لیگ برتر فصل بیست‌وسوم مابین پرسپولیس و آلومینیوم طبق موعد مقرر برگزار می‌شد، قرمزهای پایتخت روز جمعه با ترکیب دوم خود مقابل فجر سپاسی می‌ایستادند چرا که این بازی تدارکاتی از پیش هماهنگ‌شده بود تا پرسپولیسی‌ها به ریکاوری بپردازند اما تغییر برنامه سازمان‌لیگ همه‌چیز را به‌هم ریخت.

همچنین شاگردان مهدی رجب‌زاده که برای فصل جدید لیگ دسته‌اول آماده می‌شوند پس از تقابل با سپاهان و ذوب‌آهن در اصفهان، قصد دارند با پرسپولیس دیدار کنند و روز شنبه نیز برای انجام تست‌پزشکی به ساختمان ایفمارک بروند تا پس از آن به شیراز بازگردند و آماده شروع رقابت‌ها شوند.

کد خبر 677382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.