۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان گفت: میانگین دما طی ۲۴ ساعت آینده در بعضی مناطق یک تا دو درجه سلسیوس گرم‌تر خواهد داشت.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جو پایدار تا اواخر هفته بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق به صورت صاف تا کمی ابری در ساعات بعدازظهر و اوایل شب گاهی وزش باد نسبتاً شدید خواهیم داشت، طی روزهای پنجشنبه تا شنبه در ساعات عصر و اوایل شب شرایط وقوع تندباد لحظه‌ای همراه با گردوخاک محلی در مناطق شرقی، شمالی، جنوب و مرکز استان وجود دارد.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه میانگین دما طی ۲۴ ساعت آینده در بعضی مناطق یک تا دو درجه سلسیوس گرم‌تر خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۴۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۱ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: آران و بیدگل با دمای ۴۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 677361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.