فساد مالی تعدادی از مدیران اسبق جهاد دانشگاهی کرمان / متهمان بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از اتهام فساد مالی تعدادی از مدیران ارشد و میانی اسبق جهاد دانشگاهی و بازداشت آن‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی بخشی امروز _چهارشنبه یازدهم مردادماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس گزارش به موقع اداره کل اطلاعات استان کرمان و صدور به‌موقع و قانونی دستور قضائی، تعدادی از مدیران ارشد و میانی جهاد دانشگاهی به دلیل تخلفات مالی تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند و بررسی و تحقیقات بیشتر ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اسناد و مدارک ارائه شده، اتهام متهمان پول‌شویی و اختلاس است، افزود: متهمان بازداشت و موارد اتهامی در حال رسیدگی است و پس از تکمیل و صدور کیفرخواست، جهت رسیدگی و صدور رأی به دادگاه کیفری ارسال خواهد شد.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه دستگاه قضائی در برخورد با مفاسد به ویژه فساد مدیران به طور جد و بدون اغماض ورود می‌کند، خاطرنشان کرد: چنانچه فردی در پست‌های پیشین خود دچار تخلفاتی شده باشد، باید در برابر قانون پاسخگو باشد.

بخشی اضافه کرد: فعالیت تمام کارکنان ادارات، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی یا وابسته به دولت زیر ذره‌بین دستگاه‌های نظارتی قرار دارد.

کد خبر 677357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.