بیش از ۸۰ درصد اعتراض معلمان به رتبه‌بندی تعیین تکلیف شده است

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فرایند رسیدگی به اعتراض‌های رتبه‌بندی فرهنگیان با دقت بالا و سرعت مطلوبی در حال انجام است و بیش از ۸۰ درصد پرونده‌های فرهنگیان معترض استان بررسی شده است.

مصطفی درستکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره فرایند رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی فرهنگیان استان اصفهان اظهار کرد: در مرحله اول فرایند رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی، پرونده‌های تمام همکارانی که اعتراض داشتند به کارتابل امور اداری در مناطق و نواحی چهل‌ویک‌گانه استان اصفهان و اداره کل آموزش و پرورش منتقل شد که در این مرحله، موارد مستند محور نظیر نمره ارزیابی سالانه، سنوات تجربی، ضمن خدمت‌ها و تقدیرنامه‌ها بررسی شد.

وی افزود: پس از بررسی و تأیید پرونده‌ها در امور اداری پرونده‌ها در کارتابل‌های کارگروه‌های تخصصی قرار گرفت؛ به این صورت که همکاران ابتدایی در کارتابل آموزش ابتدایی و آموزش متوسطه، پرورشی، تربیت‌بدنی و پشتیبانی در کارتابل حوزه مربوطه قرار گرفته و بررسی شده یا در حال بررسی است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پاسخ به سوال مطرح شده درباره شاخص‌های عمومی و رفتاری گفت: این قسمت به مدیر مستقیم منتقل می‌شود و این مسئول به طور دقیق موضوع را در شورای تعریف شده بررسی می‌کند و به کارگروه تخصصی بازمی‌گردد و سایر فرایند در کارگروه تخصصی بررسی و انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: پس از طی مراحل مذکور پرونده‌ها به کارتابل رئیس اداره ارجاع می‌شود که ریاست هیئت ممیزه را عهده‌دار است و بررسی لازم صورت می‌گیرد و به اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ارجاع و تأیید نهایی انجام می‌شود.

درستکار ادامه داد: همکارانی که پس از بررسی اعتراضات مشمول رتبه‌های یک و دو می‌شوند، رتبه آنها به ادارات مبدأ اعلام و حکم آنها بر این اساس اعمال می‌شود و فرهنگیانی که پس از اعتراض در رتبه‌های سه، چهار یا پنج قرار می‌گیرند به وزارت آموزش و پرورش ارجاع و پس از تأیید دوباره به استان و شهرستان واگذار می‌شود تا احکام آنها نیز صادر شود.

وی با بیان اینکه فرایند رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی فرهنگیان با دقت بالا و سرعت مطلوبی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد پرونده‌های فرهنگیان معترض به رتبه‌بندی بررسی شده و طی روزهای آینده تمام پرونده‌ها بررسی و فرایند تکمیل خواهد شد و آنچه که حق همکاران زحمتکش و پرتلاش است در استان اعمال می‌شود.

کد خبر 677322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.