«مجید ناصحی‌مقدم» رئیس شورای شهر زنجان باقی ماند

نودوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با موضوع انتخاب هیئت رئیسه شورای ششم برگزار شد و مجید ناصحی‌مقدم با ۹ رای، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید ناصحی‌مقدم امروز _سه‌شنبه دهم مردادماه‌_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر یک مجموعه جمعی است و تنها دغدغه مدیریت شهری نظارت بر شهر و شهرداری است، اظهار کرد: بدیهی است که همه هشت عضو دیگر شورا خدمات ارزنده‌ای برای مدیریت شهری به همراه دارند.

وی با بیان اینکه رؤسای کمیسیون‌ها با کار کارشناسی مسائل را با دقت نظر بالایی دنبال می‌کنند و لایحه‌ها با دقت نظر چکش‌کاری می‌شود، افزود: با وحدت‌رویه شاهد تعامل حداکثری و ادامه کار شورای اسلامی شهر خواهیم بود.

سعید خلجی، مدیرکل امور شهری و شوراهای استان زنجان نیز با بیان اینکه نگاه دولت به مدیریت شهری مثبت است، خاطرنشان کرد: فضای همدلی و یکپارچگی حاکم در شورای اسلامی شهر موجب شده است، شهروندان نیز به مباحث شورا و مدیریت شهری نگاه مثبتی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه شورا با روحیه بسیجی و عمل به وظایف قانونی در امر نظارت و گزینش شهرداران خوب ظاهر شده است، ادامه داد: دولت با همت در مسیر خدمت به مردم قدم برداشته است و تلاش برای توسعه ناوگان حمل‌ونقل حکایت از نگاه مردم‌محور بودن دولت دارد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استان زنجان با اشاره با اینکه شورای اسلامی شهر به منظور افزایش رضایتمندی مردم گام برداشته است، تصریح کرد: انتظار ما از هیئت رئیسه تدوین برنامه مدون شهرداری است تا در مسیر حرکت از نگاه‌های سلیقه‌ای خودداری و با نگاه کارشناسی شده گام برداشته شود، در این راستا برنامه پنج‌ساله عمرانی تدوین خواهد شد.

منصور مرادلو، عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز که در این جلسه از کاندیدا شدن هیئت رئیسه انصراف داد و با بیان اینکه تنها به دلیل حفظ وحدت در میان اعضای شورای اسلامی شهر از کاندید شدن هیئت رئیسه انصراف می‌دهم، اضافه کرد: تنها دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر پیگیری مطالبات از شهرداری است و مدیریت شهری با قدرت، مشکلات مربوط به ساخت‌وسازها و حمل‌ونقل را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بعضی مشکلات مدیریت شهری در بحث هدایت آب‌های سطحی است، گفت: توسعه زیرساخت‌ها باید در دستور کار مدیریت شهری باشد، چراکه در شهرک پونک با جمعیت بیش از سه هزار نفر تنها یک مدرسه وجود دارد.

به گزارش ایمنا، انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای ششم برای بار سوم برگزار شد و مجید ناصحی‌مقدم برای دومین‌بار پیاپی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر زنجان انتخاب شد.

حجت الاسلام کاظم مجتهدی نیز با ۹ رأی نایب‌رئیس و مهدی طالب نیز با ۹ رأی به عنوان منشی اول شورای ششم زنجان انتخاب شد.

کد خبر 677139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.