حفظ شعائر اسلامی اساس عناد دشمنان با ما است

امام جمعه کرمانشاه گفت: آن‌چه که برای ما بسیار مهم بوده، حفظ شعائر اسلامی است، چراکه همین شعائر است که حرف حساب ما محسوب می‌شود و اساس دشمنی دشمنان و استکبار با ما اهمیت دادن به شعائر اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله مصطفی علما امروز _سه‌شنبه دهم مردادماه_ در دیدار با مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه که با موضوع جهاد تبیین به مناسبت دوازدهم مردادماه، سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: تربیت اسلامی برنامه اساسی دین اسلام است و با توجه به موقعیت فعلی دنیا و فراز و نشیب‌های زیاد آن، باید آماده باشیم و رخدادها را با توجه به شرایط آن مدیریت کنیم.

وی افزود: آن چیزی که برای ما بسیار مهم بوده حفظ شعائر اسلامی است، چراکه همین شعائر است که حرف حساب ما محسوب می‌شود و اساس دشمنی دشمنان و استکبار با ما همین اهمیت دادن به شعائر اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا بر اساس همین شعائر اسلامی به دنبال راه مستقیم است و این راه تنها در نص صریح قرآن، اسلام و معصومین (ع) تعریف شده است.

آیت‌الله علما تصریح کرد: اگر امروز می‌بینید که برنامه استکبار جهانی قرآن‌سوزی است، به این دلیل است که با قرآن و محتوای رهایی‌بخش آن مشکل دارند و نمی‌توانند موفقیت‌های چشمگیر مسلمانان را که از برکت قرآن به دست آمده است، تاب بیاورند. ایران اسلامی امروز قدرت بزرگ خود را از اسلام گرفته است و اسلام برنامه موفقیت را به صراحت بیان کرده است که از این برکت اسلام، قرآن و معصومین (ع) است.

وی گفت: امروزه با پشتوانه اسلام و قرآن امامین انقلاب با قدرت بر استکبار جهانی تاخته‌اند و قدرت مسلمان را به رخ جهانیان می‌کشانند، چراکه این بزرگان از خودشان هیچ نمی‌گویند و از اسلام مایه می‌گذارند. شما مروج چنین مکتبی هستید؛ بنابراین باید تلاش کنید و قدر مردم را بدانید زیرا برنامه شما تبیین این عظمت بی‌بدیل و الهی است.

به گزارش ایمنا، قبل از سخنان امام جمعه کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی عبدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گزارشی از برنامه‌های دستگاه متبوع خود را ارائه کرد.

کد خبر 677137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.