همراهی و هم‌افزایی، نخستین گام تحقق ساماندهی بازار است

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: پیگیری‌ها برای رفع سد معبر، تعمیرات بازار، ساماندهی تابلوها و سیم‌های برق که چهره بازار را نازیبا کرده، انجام شده است اما نیازمند هم‌افزایی و همراهی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد باقر کلاهدوزان امروز _سه‌شنبه دهم مردادماه_ در جلسه هم‌اندیشی ارگان‌های شهری برای ارائه راهکارهای ایمنی و ساماندهی بازار اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری، ورود موتور سیکلت به بازار بوده، زیرا سلامت عابران را به مخاطره انداخته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در ۲۴ ورودی بازار بزرگ، راه‌بند ساخته شده است، گفت: برای کاهش و رفع مشکل ورود موتورسیکلت، نیازمند هماهنگی و همراهی میان نیروی انتظامی، راهنمایی رانندگی و شهرداری هستیم.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای باراندازهای بازار نیز باید تدبیر کرد، زیرا بازاریان نیاز داریم که بارهای خود را به بازار وارد کنند، در این راستا فعالان در بازار، بهترین کسانی هستند که می‌توانند ساعتی خاص را برای ورود بار به بازار تعیین کنند.

وی خاطرنشان کرد: قرار شده است در سه نقطه برای احداث ایستگاه آتش‌نشانی بازار، تملک صورت گیرد اما با توجه به ورود موتورسیکلت‌ها به بازار و تردد آنها، هر هزینه‌ای انجام شود، بی‌حاصل است.

کلاهدوزان افزود: پیگیری‌ها برای رفع سد معبر، تعمیرات بازار، ساماندهی تابلوها و سیم‌های برق که چهره بازار را نازیبا کرده، انجام شده است اما نیازمند هم‌افزایی و همراهی سایر ارگان‌ها هستیم.

کد خبر 677077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.