هاشمی هنوز قراردادی با تیم بسکتبال شهرداری گرگان امضا نکرده است

مصطفی هاشمی توافقات لازم را برای حضور در تیم بسکتبال شهرداری گرگان انجام داده، اما به صورت رسمی هنوز قراردادی با این تیم امضا نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی هاشمی در جام ملت‌های بسکتبال آسیا ۱۹۸۳، جام ملت‌های بسکتبال آسیا ۱۹۸۵، جام ملت‌های بسکتبال آسیا ۱۹۸۹، بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ و جام ملت‌های بسکتبال آسیا ۱۹۹۱ عضو تیم ملی بسکتبال ایران بوده است و سابقه مربیگری در باشگاه‌های مهرام تهران، دانشگاه آزاد، شیمیدر و تیم ملی بسکتبال ایران را در کارنامه دارد.

در روزهای گذشته صفحه رسمی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خبر داد که هاشمی با گرگانی‌ها به توافق رسیده است و از فصل آینده شاهد حضور این مربی در رأس تیم شهرداری گرگان خواهیم بود.

در همین خصوص مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره حضورش در تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: توافقات لازم را با این تیم انجام دادم، اما هنوز قراردادی با باشگاه شهرداری گرگان امضا نکرده‌ام.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه چه زمانی قرارداد خود را با باشگاه شهرداری گرگان امضا می‌کند، گفت: احتمال دارد طی دو روز آینده قرارداد خود را با باشگاه شهرداری گرگان امضا کنم.

هاشمی هنوز قراردادی با تیم بسکتبال شهرداری گرگان امضا نکرده است

به گزارش ایمنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در سال‌های ۱۳۵۴ و ۱۳۶۹ و ۱۳۷۱ و ۱۳۹۸، چهار بار به مقام نایب‌قهرمانی لیگ برتر بسکتبال رسیده است. شهرداری گرگان در سال ۱۴۰۰ حمایت خود را از این تیم بیشتر کرد و با جذب بازیکنان شاخص، آن‌ها موفق شدند اولین قهرمانی را در تاریخ ۶۰ ساله بسکتبال این شهر کسب کنند و این قهرمانی سه فصل است که تکرار می‌شود. باید دید م هاشمی می‌تواند برای چهارمین سال متوالی گرگانی‌ها را به مقام قهرمانی لیگ برتر برساند یا خیر.

کد خبر 677076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.