مدال برنز تپانچه‌ ۲۵متر تیمی به دختران ایران رسید

در چارچوب بازی‌های دانشجویان قهرمانی جهان، تپانچه ۲۵متر تیمی زنان ایران صاحب مدال برنز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جریان مسابقات تیراندازی بازی‌های دانشجویان قهرمانی ۲۰۲۳ جهان (یونیورسیاد چین) تیم ملی تپانچه ۲۵ متر زنان به مدال برنز رسید و اما در فینال انفرادی هانیه رستمیان نتوانست مدال بگیرد و پنجم شد.

پنجمی رستمیان در تپانچه ۲۵ متر

در ماده تپانچه ۲۵ متر زنان یونیورسیاد هانیه رستمیان با رکورد ۵۸۷.۲۲ در رده نخست و لعیا محمدی با رکورد ۵۷۵.۱۶ در رده هشتم ایستادند و به فینال رسیدند. اما رستمیان در فینال پنجم شد و محمدی نیز در رده ششم ایستاد.

همچنین در مقدماتی این ماده آمیتیس جعفری با رکورد ۵۶۵.۹ در رده بیست و دوم ایستاد و به فینال نرسید.

برنز تیمی تپانچه ۲۵ متر زنان

در بخش تیمی تپانچه ۲۵ متر زنان تیم ایران با ترکیب هانیه رستمیان، آمیتیس جعفری و لعیا محمدی در رده سوم ایستاد و مدال برنز گرفت. چین و کره اول و دوم شدند.

پنجمی کیا در تپانچه‌بادی ۱۰ متر مردان

در تپانچه بادی ۱۰ متر مردان یونیورسیاد محمدحسین کیا با رکورد ۵۷۹.۱۳ در رده هفتم ایستاد و به فینال رسید. او در فینال در رده پنجم ایستاد و به مدال نرسید. کشورهای چین، کره و چک صاحب مدال شدند.

سجاد پورحسینی در مقدماتی این ماده با رکورد ۵۷۴.۱۶ در رده چهاردهم و امیرمحمد مقدم با رکورد ۵۶۵.۱۲ در رده سی ام ایستادند.

چهارمی تیم تپانچه‌بادی مردان

همچنین تیم تپانچه بادی ۱۰ متر مردان با ترکیب سجاد پورحسینی، امیرمحمد مقدم و محمدحسین کیا در رده چهارم ایستاد. در این ماده کشورهای کره، چین و هند صاحب مدال شدند.

تفنگ سه‌وضعیت زنان

در تفنگ سه‌وضعیت زنان نیز نجمه خدمتی با رکورد ۱۱۶۲.۵۴ در رده بیست و نهم ایستاد. فاطمه کرم‌زاده با رکورد ۱۱۵۱.۴۸ در رده سی و هفتم و فاطمه امینی با رکورد ۱۱۳۸.۳۳ در رده چهل و پنجم ایستادند و از صعود به فینال بازماندند. در این ماده ۴۶ شرکت کننده حضور داشتند.

یازدهمی تیم تفنگ سه‌وضعیت زنان

تیم تفنگ سه‌وضعیت زنان با ترکیب فاطمه امینی، نجمه خدمتی و فاطمه کرم‌زاده نیز در رده یازدهم و آخر ایستادند. تیم‌های هند، چین و جمهوری چک اول تا سوم شدند. پیش از این تنها تیم تپانچه بادی ۱۰ متر زنان در تیراندازی صاحب مدال برنز شده بود.

کد خبر 677063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.