غدیر و محرم نشان داد که مردم به اهل‌بیت(ع) اعتقاد قلبی دارند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اعلام اینکه طبق آمار در تهران یک میلیون و ۲۵٠ هزار مجلس عزاداری رسمی برگزار شده است، گفت: در یک ماه اخیر در اصفهان نیز هزاران موکب برای غدیر و محرم برپا شد که این موضوع نشان می‌هد مردم به اهل بیت اعتقاد قلبی دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی تمنایی صبح امروز _سه‌شنبه دهم مرداد_ در گردهمایی تبیینی مدیران مراکز هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با رویکرد عفاف و حجاب اظهار کرد: دشمنان انواع روش‌های تحریم، ترور و جنگ رسانه‌ای را پیش گرفته و هدف اصلی این است که ملت ایران را از پیشینه خود دور کنند.

وی افزود: اولین محور دشمن ایجاد یأس و در ادامه جنگ عقیدتی است تا اصلی‌ترین محور مردم که اعتقادات است را مورد هجمه قرار دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: جنگ اعتقادی مرزی ندارد و دشمن از همانجایی که هست، جوانان و نوجوانان را در معرض هجوم قرار می‌دهند و در این راستا همه ما وظیفه‌ای داریم.

وی گفت: یکی از مواردی که دشمن در زمینه اعتقادات هدف قرار داده، عفت است و ما به‌عنوان بخشی از جامعه که ابزار در اختیار داریم باید بتوانیم اقدامی مؤثر انجام دهیم.

تمنایی با اعلام اینکه طبق آمار در تهران یک میلیون و ۲۵٠ هزار مجلس عزاداری رسمی برگزار شده است، تاکید کرد: در یک ماه اخیر در اصفهان نیز هزاران موکب برای غدیر و محرم برپا شد که این موضوع نشان می‌هد مردم به اهل بیت اعتقاد قلبی دارند.

وی خاطرنشان کرد: عاشورا و محرم ما را زنده می‌کند و این بحث ابزاری مهم است اما ممکن است گاهی اوقات در کنار شور، شعور حسینی نادیده گرفته شود و در این مسیر نقش مربیان، موضوعی قابل توجه است.

کد خبر 677062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.