انتقاد ذوالنوری از اتهام‌زنی به خادمان مردم در مدیریت شهری / وحدت نیروهای انقلابی حفظ شود

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در واکنش به حواشی اخیر مدیریت شهری گفت: اتهام‌زنی به کسانی که در حال خدمت به مردم هستند، باید متوقف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری امروز _سه‌شنبه دهم مردادماه_ در نودوهفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به حواشی اخیر در مدیریت شهری قم اظهار کرد: اتفاقاتی این روزها در شهر قم رخ داد که ذائقه مؤمنان را تلخ کرد.

وی با تأکید بر اینکه شیاطین به دنبال ایجاد حواشی، بسیج می‌شوند که از اختلافات جریانات انقلابی سوءاستفاده کنند، افزود: امروز یکی از مسئولیت‌های مهم ما حفظ وحدت است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید با هم‌پوشانی و هم‌زبانی به اصلاح امور بپردازیم، خاطرنشان کرد: خدمت هرچه بیشتر باید هدف مشترک ما باشد تا مردم با چشیدن بیشتر مزه خدمت، نسبت به حاکمیت دینی خوش‌بین‌تر شوند.

ذوالنوری اضافه کرد: مردمی که بار سختی‌های انقلاب را به دوش کشیده و در بسیاری از عرصه‌ها جلوتر از مسئولیت حرکت کرده‌اند، به گردن ما حق‌دارند، کار جمعی به توجه جمعی و تحمل نظر مخالف نیاز دارد و این موضوع مستلزم رعایت حقوق همه‌کسانی که می‌خواهند نقشی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در کار گروهی باید از تمامیت‌خواهی اجتناب کرد، ادامه داد: سازگاری با یکدیگر و کنار آمدن را باید یاد بگیریم، ادامه داد: فرصت خدمت به مردم محدود است، اتهام‌زنی به کسانی که در حال خدمت هستند، باید کنار گذاشته شود و با همدلی و هم‌زبانی و پشتیبانی از هم باید جلو برویم.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کسانی که در عرصه مدیریت شهری قم تلاش می‌کنند، نیت الهی و خدمت دارند و باید نسبت به خادمان مردم در مدیریت شهری حمایت صورت گیرد.

ذوالنوری با بیان اینکه هم‌وغم اصلی همه ما باید رعایت اعتماد مردم و انجام تعهدات و وظایف باشد، گفت: میثاق همه ما قانون و خدمت به مردم است که در این عرصه گاهی رودربایستی‌ها باید کنار برود.

وی با اشاره به اینکه امسال مراسم محرم بسیار باشکوه برگزار شد، اظهار کرد: با وجود اینکه تمام نظام سلطه بسیج شده بود که اغتشاشات اخیر را به دوری مردم از باورهای دینی پیوند بزند، مردم ما بر تمام نقشه‌های آن‌ها مهر باطل زدند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن در حوزه‌های مختلف از جمله پوشش جوانان وارد شده است و نقشه‌های خود را پیش می‌برد، گفت: تبلیغ گسترده دشمن برای نه گفتن به عزاداری برای اهل‌بیت (ع) به ثمر نرسید.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ عاشورا در طول تاریخ همیشه پیروز بوده است، افزود: امسال عزاداری‌های محرم در سراسر کشور بسیار پررنگ بود و اقشار مختلفی را در بر می‌گرفت. دین امروز محور وحدت مردم ما است و مراسم تاسوعا و عاشورا که به‌صورت کامل، مردمی برگزار شد، مبین وضعیت فرهنگی جامعه ما است.

کد خبر 677041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.