علت جدایی پویا پورعلی از ذوب‌آهن / هافبک سابق گاندوها دوباره شاگرد تارتار می‌شود؟

پویا پورعلی هافبک دو فصل اخیر ذوب‌آهن با فسخ دوطرفه قرارداد از این تیم جدا شد و به احتمال فراوان برای فصل پیش‌رو راهی ملوان بندرانزلی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _دوشنبه نهم مردادماه_ باشگاه ذوب‌آهن خبر از جدایی پویا پورعلی هافبک دو فصل اخیر گاندوهای اصفهانی از جمع شاگردان محمد ربیعی داد و بدین ترتیب پورعلی در بدترین زمان و در فاصله چند روز مانده به آغاز هفته اول فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر بدون تیم شد.

پویا پورعلی در شرایطی از ذوب‌آهن جدا شد که یک‌فصل دیگر با این تیم قرارداد داشت و خواسته خودش نیز ماندن در اصفهان بود، اما به‌دلیل تفاهم نداشتن با محمد ربیعی سرمربی جدید سبزپوشان و اینکه وی را در پست غیرتخصصی‌اش بازی می‌داد، باعث شد پورعلی ترجیح دهد ذوب‌آهن را ترک کند.

از همین‌رو پس از برگزاری جلسه میان مدیریت باشگاه، سرمربی ذوب‌آهن و هافبک ناراضی گاندوها، قرارداد پویا پورعلی با این تیم به‌صورت دوطرفه فسخ شد تا پورعلی با دریافت رضایت‌نامه بازیکن‌آزاد شود. براساس شنیده‌هایمان سه‌باشگاه ملوان بندرانزلی، پیکان تهران و آلومینیوم اراک مشتری پورعلی هستند.

احتمال دارد که تا پایان هفته جاری مقصد بعدی پویا پورعلی مشخص شود، اما شنیده‌ها حکایت از این دارد که ملوان بندرانزلی جدی‌ترین گزینه برای انتقال هافبک سابق ذوب‌آهن در فصل پیش‌رو خواهد بود، آن‌هم درحالی‌که سرمربی ملوانی‌ها مهدی تارتار است که خودش پورعلی را به‌همراه خود به ذوب‌آهن برد و حالا می‌خواهد در تیم جدیدش نیز از قابلیت‌های وی در میانه‌زمین استفاده کند.

کد خبر 676973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.