ارائه دستاوردهای جدید آتش‌نشانی اصفهان در نمایشگاه جامع مدیریت شهری

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه تمام تجهیزات جدید این سازمان در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری به نمایش درمی‌آید، گفت: معتقدم سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان می‌تواند در کشور برند باشد.

آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری که طی روزهای دهم تا سیزدهم مردادماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود، حضور جدی دارد و بخشی از دستاوردهای خود را به نمایش خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی اصفهان از سگ‌های تجسس استفاده می‌کند، افزود: چهار قلاده سگ از نژادهای «مالینویز» و «ژرمن‌شپرد» در ایستگاه شماره ۱۰ آتش‌نشانی واقع در خیابان امام خمینی (ره) حضور دارند که با یکی از مربیان برتر کشور قراردادی امضا شده و موضوع آموزش نیروهای این سازمان در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه آموزش سگ‌های تجسس نیز در حال انجام است، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم از این سگ‌ها در حوادث، ریزش آوار و محبوس‌شدگی امدادخواهان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از تجهیزاتی که می‌تواند تأثیر بسزایی در نجات داشته باشد، سگ‌های تجسس است، گفت: با توجه به خطرات احتمالی در سطح شهر و کشور همچون حادثه متروپل، این تجهیز برای سازمان آتش‌نشانی بهره خوبی خواهد داشت.

ارائه دستاوردهای جدید آتش‌نشانی اصفهان در نمایشگاه جامع مدیریت شهری

آتشپاد مطلبی با بیان اینکه در حال حاضر سگ‌های تجسس فقط در اختیار هلال احمر شهرها است، ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نخستین سازمان آتش‌نشانی کشور است که این سگ‌ها را در اختیار خواهد داشت؛ هفتم مهرماه امسال آموزش سگ‌های تجسس آتش‌نشانی اصفهان تکمیل خواهد شد و از آن‌ها در حوادث استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به رونمایی از موتورسیکلت‌های مجهز اطفای حریق آتش‌نشانی اصفهان خاطرنشان کرد: تجهیز موتور سیکلت‌های جدید سازمان در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه موتور سیکلت‌های جدید این سازمان حامل دو کپسول، یک دستگاه خاموش کننده (AFT) کوله پشتی و تجهیزات نجات و برش است، ادامه داد: این موتورسیکلت نجات می‌تواند در معابر باریک همچون بازار، زمان ترافیک مورد استفاده قرار گیرد تا هرچه سریع‌تر به محل حادثه برسیم.

وی با بیان اینکه این موتور سیکلت‌ها در نوع خود بی‌نظیر است، ادامه داد: طراحی و تجهیز این موتور سیکلت‌ها توسط همکاران آتش‌نشان انجام شده است.

ارائه دستاوردهای جدید آتش‌نشانی اصفهان در نمایشگاه جامع مدیریت شهری

مطلبی افزود: تمام تجهیزات جدید سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در نمایشگاه جامع مدیریت شهری به نمایش درمی‌آید و تلاش می‌کنیم سازمانی مجهز به تجهیزات امداد و نجات داشته باشیم.

وی افزود: معتقدم سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان می‌تواند در کشور برند باشد.

کد خبر 676960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.